StoryEditor

Juraj Šútovec o Hodnotení Stratégií: Bolo to skvelé kolo, mnohé práce budú bodovať aj na Zlatom klinci

12.09.2024, 14:37
  • Creative & Strategic Director Popcorn Advertising Juraj Šútovec zhrnul, čo dôležité sa udialo na augustovom Hodnotení Stratégií. 
  • Slovník odcudzených slov vysoko bodoval vo viacerých kategóriách a stal sa aj Rekordérom mesiaca. 
  • This is locco s veľkým náskokom Agentúrou mesiaca. 
  • Zaujali tiež Menštruačné šaty od Istropolitany a TESCO. 
  • A dlho sa debatovalo tiež o dizajnérskych počinoch This is locco pre festival Grepe a bar Bohéma. 
  • Na konci článku nájdete linky na všetky hodnotené kategórie. V jednotlivých článkoch sú kompletné výsledky a body od našich porôt. 

Hodnotenie mesačníka Stratégie je jedinečná príležitosť, ako si konfrontovať názory na práce medzi kolegami z iných agentúr, ale aj zástupcami zadávateľov. Na to sa vždy teším, lebo kreativita nemusí byť vždy merateľná a pre všetkých je potom obohacujúce rozšíriť si pohľad na vec z viacerých uhlov. Priznám sa, že moja tabuľka je často doškrtaná, keď po diskusii mierne upravím svoj názor na konkrétnu prácu. A určite sa rád dám presvedčiť, veď preto sa stretávame osobne.

Tentoraz bol prihlásený rekordný počet prác, aj kvôli blížiacemu sa Zlatému klincu. Hodnotili sme dokonca aj vianočnú prácu, takže trochu osvieženia v týchto letných dňoch. Celé kolo bolo nabité skvelými vecami, z ktorých mnohé budú určite bodovať aj na už spomínanom Zlatom klinci.

Začnem tým najlepším, to je práca Slovník odcudzených slov od This is Locco, ktorá vysoko bodovala vo všetkých prihlásených kategóriách. Od agentúry bodovalo v aktuálnom kole viacero prác ako Macko uzdravko pre Dôveru, Deti, ktoré vychovala nemocnica pre klienta Deti s rakovinou. Locco si tak právom zaslúži ocenenie Agentúra mesiaca.

V kategórii Digital sa nám páčila práca od Istropolitana Ogilvy – Shakehack, kde nápadito využili novú funkciu Insta Stories Shake to reveal na upozornenie prvotných príznakov sklerózy multiplex. Do PR boli prihlásené len dve práce, ale obe s veľmi silnou myšlienkou.

Jednou je už spomínaný Slovník odcudzených slov od This is Locco a druhou je práca pre Tesco od Istropolitana Ogilvy Menštruačné šaty, ktorá upriamuje pozornosť na problém takzvanej menštruačnej chudoby. Tentoraz slabšou kategóriou bolo OOH. Stáva sa, že práca so skvelým nápadom, ktorá je vo všeobecnosti hodnotená vysoko, trochu sklame v niektorej z kategórií. Napríklad práca od Triadu pre O2 400 metrov je priveľa má výborný nápad, ktorý však v OOH zostal na polceste k dokonalosti.

Veľmi ma oslovila kategória Craft, kde agentúra This is Locco prišla hneď s dvoma skvelými dizajnérskymi počinmi, a to s vizuálnou identitou pre festival Grape 2023 a s veľmi nápaditou identitou pre bar Bohéma. Nápad s lepiacou páskou perfektne sedí na pankáčsky štýl baru a zároveň rieši množstvo ďalších problémov, ktoré taký bar môže mať.

V nasledujúcich článkoch nájdete kompletné Hodnotenie Stratégií za mesiac august 2024: 

Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio

Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris

Online film a video: Ako robí autíčko? Pýta sa Istropolitana v kampani na nový Opel?

Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete

Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca

Craft: Víťazom kategórie je reklama, ktorá pohla spoločnosťou

PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie

Promo, Activation, Event: Kofola výborne zasahuje svoje cieľové skupiny a buduje si brand awareness

Médiá: Skvelá kategória, z ktorej štyri práce postupujú do ročného finále

Digital – social media: ShakeHack zaujala jednoduchou a trefnou ideou

Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu

01 - Modified: 2024-09-12 14:35:48 - Feat.: - Title: Najlepšie OOH v augustovom Hodnotení Stratégií má Triad a Fun rádio 02 - Modified: 2024-09-12 14:12:44 - Feat.: - Title: Digital - Influencer marketing: Slovník odcudzených slov potvrdil svoju dominanciu 03 - Modified: 2024-09-12 14:24:03 - Feat.: - Title: Vizuál: Víťazom kategórie je applepie s prácou pre Tauris 04 - Modified: 2024-09-11 14:01:22 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vianočný spot môže zabodovať aj v lete 05 - Modified: 2024-09-11 13:50:12 - Feat.: - Title: Kampaň: Slovník odcudzených slov sa stal rekordérom mesiaca
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. október 2024 15:17