StoryEditor

Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou

16.10.2024, 14:48

Podarilo sa mu vyhrať kategórie, no body na finále nestačili ani v jednom prípade. 

Zadaním, ktoré dostala agentúra oh my DOT bolo podporiť bikesharing v hlavnom meste. 

Stručný opis práce:

Aby sme podporili predaj bikesharingu, vytvorili sme mestskú hru inšpirovanú pexesom. Bratislavčania v meste hľadali páry ikonických miest zobrazených na citylightoch. Touto aktivitou sme zároveň podporili lojalitu stálych zákazníkov, ktorí mohli vyhrať cool merch.

V článku sa dozviete, ako na prácu reaguje porota a tiež poradie v kategórii MEDIA. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 73% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 12:23:31 - Feat.: 0 - Title: Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky 02 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
01 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu 02 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií 03 - Modified: 2024-10-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky 04 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 05 - Modified: 2024-10-16 12:23:31 - Feat.: - Title: Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 16:10