StoryEditor

Kampaň: V tejto kategórii sme našli top prácu mesiaca aj rekordéra hodnotenia

16.10.2024, 15:07

MUW Saatchi & Saatchi je Agentúrou mesiaca september. Výrazne k tomu prispela aj práca Správy, ktoré nikto nechce čítať. 

Rešpekt novinárom je jedna z top prác tohoto roku. Potvrdil to nedávny Zlatý klinec a aj Hodnotenie Stratégií. Práca už viackrát zarezonovala a teraz sme ju dostali komplexnú v podobe prihlášky do kráľovskej kategórie. Nie je prekvapením, že ju s prehľadom vyhrala a dostala výnimočné hodnotenie. 

V článku sa dozviete názor porotcov Adama Marčana a Rolanda Kyšku. A tiež vám prinesieme konečné poradie hodnotenia v kategórii Kampaň. September bol na výborné práce naozaj bohatý. Do finálového hodnotenia ide so skvelými bodmi aj kampaň Orange. 

Stručný opis: 

Online hrozby, osobné útoky, či dokonca vyhrážky smrťou sú každodennou realitou slovenských novinárov. Telekom sa preto pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače rozhodol na tento problém poukázať a vzdať tak rešpekt slovenským novinárom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 02 - Modified: 2024-10-16 12:49:03 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou 03 - Modified: 2024-10-16 12:23:31 - Feat.: 0 - Title: Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 15:09