Lukáš začal v reklame ako copywriter pred bezmála 9-timi rokmi. Doteraz pracoval v agentúrach Core4 Advertising, Istropolitana Ogilvy a Respect APP. Je držiteľom ocenení zo Zlatého Klinca, Effie, New York Festivals, Golden Drum, MADstars, Young Lions Slovakia, Prokop, Zlatý Středník a ďalších.
Po 3,5 roku opúšťa agentúru Respect APP, kde sa v poslednom období podpísal pod úspešné práce ako Pomalé Vianoce, Deti v núdzi musí byť vidieť či TikToky zo supermarketu.
„V prvom rade by som sa chcel poďakovať do Respectu, kde som mal možnosť kariérne vyrásť. Najmä v ostatnom roku a pol sa nám pre Hyundai, Úsmev ako dar či Kaufland podarilo urobiť naozaj pekné práce, ktoré nadchli klientov a ukazuje sa, že sa páčia aj porotám domácich a zahraničných súťaží. Veľmi sa z toho aj takto "na diaľku" teším.
Prestup do Wiktora beriem ako ďalší veľký krok, ktorý mi otvára nové možnosti posúvať sa a robiť čo mám rád, najlepšie ako viem. Teším sa na support nových kolegov, z ktorých viacerí patria medzi najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku,“ zhodnotil kariérny posun Lukáš Lukonič.
„Mám rád ľudí, ktorí sú fascinovaní reklamou. Lukáša už nejaký čas vnímam, ako človeka ktorý tento dôležitý drive má. Takže rozhodnutie spolu s kreatívnym riaditeľom tímu Martinom Motáčkom posilniť sa práve o Lukáša bolo jednoduché. Pozícia na ktorú u nás nastúpil je Associate Creative Director Star Teamu. Verím že je to pre neho veľká výzva aj motivácia," povedal Executive Creative Director Wiktor Leo Burnett Peter Kačenka.
Lukáš je okrem iného aktívny aj v rámci VIP blogu na webe Stratégií, kde mu vychádza vždy v prvú nedeľu v mesiaci stĺpček s tipmi na inšpiratívny reklamný obsah Sunday Aducation.