Noeme Pšenicovej nastúpila na pozíciu Managing Directorky pre český tím New School Communications. Jej nástup súvisí s expanziou agentúry na český trh.New School Communication
StoryEditor

Noema Pšenicová vedie český tím agentúry New School Communications

10.11.2025, 12:05
Autor:
michmich

Nová Managing Directorka je skúsená PR expertka s kariérnou trajektóriou od najčítanejších médií cez startupový ekosystém až po vedenie obsahových tímov v korporátnom sektore.

Nástup Noemy súvisí s expanziou agentúry na český trh a akvizíciou viacerých nových klientov v Českej republike.

Noema Pšenicová začínala svoju kariéru ako novinárka v najčítanejšom slovenskom denníku Nový Čas. Z redakcie sa presunula do pražského startup ekosystému xPORT VŠE Business Accelerator, kde tvorila komunikačné stratégie pre mladé technologické firmy, spoluorganizovala dátové a startupové eventy a viedla inkubačný program, v rámci ktorého absolvovala aj Startup Bootcamp v UC Berkeley v Kalifornii.

Následne pôsobila ako CMO startupu Genster či marketingová manažérka v Kupi.cz, ktorý patrí pod Seznam.cz. Posledné roky Noema pôsobí ako konzultantka v PR, obsahovom marketingu a LinkedIn ambasadoringu pre české korporácie aj technologické firmy. Za agentúru Fenek má na starosti strategický marketingový magazín Pro, ktorý vydáva agentúra Proficio a ktorý získal niekoľko odborových ocenení. 

image

Noeme Pšenicovej nastúpila na pozíciu Managing Directorky pre český tím New School Communications. Jej nástup súvisí s expanziou agentúry na český trh.

New School Communication
„Noema má presne tú kombináciu skúseností, ktorú dnes potrebujete v komunikácii – rozumie storytellingu z médií, má biznisový cit a vie, ako stavať stratégie, ktoré generujú obchodnú hodnotu," vysvetľuje Gabriel Tóth, CEO New School Communications.

Dáta, AI a merateľné výsledky

New School Communications stavia svoju expertízu na princípe, že kampane a stratégie musia vychádzať z dátových analýz a viesť k merateľným výsledkom. Agentúra kombinuje strategickú a krízovú komunikáciu s AI riešeniami a automatizáciou.

„V PR a komunikácii staré pravidlá prestávajú platiť. Cieľom New School v Česku je pomôcť značkám rýchlo sa adaptovať, pričom prinášame viaceré inovácie, ako napríklad nonstop krízový tím či AI kreatívny tím,“ dodáva Noema Pšenicová.

Spoločnosť New School Communications je komunikačná agentúra s vedeckým prístupom. Spája digitál, PR a branding do strategickej komunikácie s merateľnými výsledkami. Má viac ako 50 klientov na Slovensku a v Českej republike, medzi ktorých patrí napríklad zdravotná poisťovňa Dôvera, Danone, JTI, EY, Danucem, Nehnuteľnosti.sk, Plzeňský Prazdroj, Alto Real Estate alebo Nadácia Volkswagen Slovakia.

01 - Modified: 2025-09-17 08:38:27 - Feat.: - Title: Koľko ľudí skutočne číta diskusie pod vašimi príspevkami na LinkedIn? Výsledky prekvapia 02 - Modified: 2024-09-04 13:37:26 - Feat.: - Title: Cresco si ako novú komunikačnú agentúru vybralo New School Communications 03 - Modified: 2024-03-06 10:00:29 - Feat.: - Title: Spúšťa sa New School Challenge, ktorá zapája kreatívnych študentov na pomoc v boji s dezinformáciami 04 - Modified: 2023-05-12 13:51:01 - Feat.: - Title: PR expert: Politici zámerne znižujú dôveryhodnosť médií. Pravda ale je, že naše médiá fungujú relatívne dobre 05 - Modified: 2023-03-17 08:35:58 - Feat.: - Title: Elfovia už rok bojujú proti nenávisti a dezinformáciám na sociálnych sieťach
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2025 22:58