New School Communications v spolupráci s neziskovou organizáciou digiQ spúšťa prvý ročník študenstkej súťaže New School Challenge.
Cieľom New School Challenge je povzbudiť šikovných mladých komunikátorov a marketérov vytvoriť prebunkingovú kampaň, ktorá pomôže riešiť na Slovensku boj s dezinformáciami. Ich úlohou bude vytvoriť návrh komunikačnej kampane, ktorá atraktívnym a zároveň efektívnym spôsobom vysvetlí Slovákom, ako fungujú dezinformácie, a pomôže tak zvýšiť ich informačnú odolnosť.
Víťazná kampaň musí spájať inovatívnosť, kreativitu a strategický prístup k riešeniu problematiky šírenia dezinformácií. Porota, zložená z renomovaných odborníkov vrátane CEO digiQ Andrey Cox,výskumnej pracovníčky SAV Jany Papcunovej, expertov na boj proti dezinformáciám Tomáša Kriššáka a Daniela Mila a CEO New School Communications Gabriela Tótha, posúdi návrhy súťažiacich. Tí najlepší môžu získať platenú v komunikačnej agentúre New School Communications a 3000 eur na realizáciu kampane.
„Je alarmujúce, že dezinformáciám a konšpiračným teóriám verí každý druhý Slovák. V rámci našej spolupráce s neziskovou organizáciou digiQ chceme pomôcť k riešeniu tohto problému. Naším cieľom je mobilizovať šikovných komunikátorov a marketérov k vytvoreniu inovatívnej kampane. Veríme, že New School Challenge pomôže k riešeniu tohto vážneho problému," uviedol CEO New School Communications Gabriel Tóth.
Registrácia do súťaže prebieha od 4.3. do 31.3. a študenti sa môžu prihlásiť na www.newschoolchallenge.sk