Spolupráca zahŕňa budovanie pozitívneho imidžu projektov, riadenie vzťahov s médiami, krízovú komunikáciu a správu sociálnych sietí korporátnej značky Cresco Real Estate. Agentúra bude úzko spolupracovať s interným komunikačným a marketingovým tímom Cresca.
„Vážime si dôveru spoločnosti Cresco a tešíme sa, že budeme môcť rozvíjať pozitívnu reputáciu developera a jeho projektov,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO agentúry New School Communications. „Development nás baví a máme v ňom už bohaté skúsenosti. Teraz máme príležitosť pretaviť ich do komunikácie projektov, ktoré zásadne menia tvár Bratislavy,“ dodáva.
„Pre našu spoločnosť je dôležité mať partnera, ktorý rozumie nášmu biznisu a dokáže efektívne komunikovať naše hodnoty a ciele. Pripravujeme viaceré projekty, ktoré si budú vyžadovať nasadenie komunikačného tímu so širokými kompetenciami v oblastiach, ktoré presahujú tradičné media relations, najmä v strategickej komunikácii, so silným focusom na online, dáta a efektívnu produkciu. Preto veríme, že NSC je správna voľba a tešíme sa na spoluprácu s tímom,“ hovorí Jana Šavoltová, PR manažérka Cresco Real Estate.