StoryEditor

Koľko ľudí skutočne číta diskusie pod vašimi príspevkami na LinkedIn? Výsledky prekvapia

  • S viac než jednou miliardou používateľov po celom svete patrí LinkedIn medzi najdynamickejšie rastúce siete v oblasti profesionálneho networkingu.
  • Platforma je prítomná vo viac ako 200 krajinách a mesačne ju aktívne využíva viac než 67 miliónov používateľov z rôznych odvetví.
  • Nová metrika impresií komentárov odhaľuje, že diskusie pod príspevkami číta len zlomok publika – v testovanej analýze priemerne okolo 3 %.
  • Aj napriek nízkej čítanosti môžu komentáre zásadne prispieť k organickému dosahu a otvárajú nový priestor pre lepšie pochopenie správania publika.

Na Slovensku podľa aktuálnych dát na LinkedIne pôsobí 630-tisíc ľudí, čo z nej robí jednoznačnú jednotku v B2B komunikácii, osobných značkách či odborných diskusiách. Počet slovenských používateľov, ktorí na LinkedIne aktívne tvoria obsah, navyše neustále rastie.

Diskusie pod príspevkami: Zabudnutý alebo podceňovaný svet?

Kým základné metriky úspešnosti príspevku na LinkedIne (ako sú impresie, reakcie či počet komentárov) vidí každý, počet ľudí, ktorí si reálne rozkliknú a prečítajú diskusiu pod príspevkom, bol až donedávna veľkou neznámou. To sa však zmenilo – od konca februára 2025 LinkedIn sprístupnil novú metriku – zobrazenia (impresie) komentárov, ktoré autor zanechá pod vlastným príspevkom. Tento údaj vidíte priamo pod svojím komentárom v diskusii. Vďaka tomu môžeme prvýkrát presne sledovať, ako publikum interaguje nielen ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-23 07:57:35 - Feat.: 0 - Title: Homeoffice je už samozrejmosť, zamestnanci oceňujú možnosť vzdelávania a pohodu na pracovisku (anketa Stratégií) 02 - Modified: 2025-07-02 09:28:47 - Feat.: 0 - Title: Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa) 03 - Modified: 2025-07-02 09:34:23 - Feat.: 0 - Title: Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) 04 - Modified: 2025-07-23 06:45:00 - Feat.: 0 - Title: AI prináša do PR menej rutiny, viac času pre kreativitu a tvorbu stratégií 05 - Modified: 2025-07-16 08:57:15 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť PR je v AI, no dôležité je nestratiť ľudskosť. Komunikácia bude viac o dôvere
01 - Modified: 2025-11-14 11:11:33 - Feat.: - Title: Miki Plichta urovnáva spor s Lepšou konferenciou a GymBeam: Podcenil som následky, je to moje zlyhanie 02 - Modified: 2025-11-10 11:05:11 - Feat.: - Title: Noema Pšenicová vedie český tím agentúry New School Communications 03 - Modified: 2024-09-04 13:37:26 - Feat.: - Title: Cresco si ako novú komunikačnú agentúru vybralo New School Communications 04 - Modified: 2024-03-06 10:00:29 - Feat.: - Title: Spúšťa sa New School Challenge, ktorá zapája kreatívnych študentov na pomoc v boji s dezinformáciami 05 - Modified: 2023-06-29 14:06:07 - Feat.: - Title: Simona Mištíková: LinkedIn je biznisom príležitostí, jeho výsledky sa dostavia rýchlo a klienti majú už do mesiaca zákazky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 09:53