StoryEditor

Vinea má novú letnú kampaň. Od Istropolitana Ogilvy

09.08.2017, 13:42
Autor:
rmrm
Kampaň cieli na mužov a ženy nad 25 rokov.

„Vinea je šťavnatý, osviežujúci a vášnivý nápoj. Dokáže si vychutnávať život a tešiť sa z plodov, ktoré nám prinášajú vinice. Chceme, aby kampaň dokázala rozprúdiť krv v žilách, aby si ľudia vychutnávali letné dni, nechávali sa uniesť tancom a hudbou, a aby vo viniciach objavili rovnaký život, aký v nich vidíme my,“ približuje ciele letnej kampane Jaroslava Musilová, hovorkyňa spoločnosti Kofola.

Vizitka kampane Vinice sú naša vášeň:

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Juraj Janiš

Mediamix: TV JOJ group , FB, IG, YT, POS materiály

Timing: 1. 8. 2017 – 17. 9. 2017

01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok 03 - Modified: 2025-07-10 07:49:06 - Feat.: - Title: Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne „Mám ťa rád“ 04 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 05 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 17:12