Coca-Cola zverejnila novú globálnu filozofiu a platformu značky s názvom Real Magic, ktorá pozýva každého osláviť ozajstné čaro ľudskosti.
„Coca-Cola je značka definovaná vždy z dvoch pohľadov: pokorná, ale ikonická, autentická, avšak tajomná, ozajstná a zároveň čarovná,“ hovorí Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer v spoločnosti The Coca-Cola Company. „Filozofia Real Magic je zakorenená v presvedčení, že táto dichotómia môže zo sveta urobiť oveľa zaujímavejšie miesto - miesto, ktoré je plné výnimočných ľudí, nečakaných príležitostí a krásnych momentov. Súčasne zachytáva podstatu samotnej Coca-Coly: naozajstnú chuť, ktorá je neopísateľná, jedinečná a s dotykom skutočného kúzla.“
Real Magic je novou dlhodobou globálnu platformou a filozofiou, ktorá prichádza na trh s obnovenou vizuálnou identitou pre značku Coca-Cola, a tiež s novým pohľadom na logo Coca-Cola. Prostredníctvom loga „Hug“ chceli umelci, fotografi a ilustrátori priviesť k životu koncept Real Magic. Logo znázorňuje každodenné čarovné momenty spôsobom, ktorý je otvorený a pre každého, ale zároveň individuálny a expresívny. Medzi dizajnových partnerov patrí Wieden+Kennedy London, KnownUnknown a Kenyon Weston.
Real Magic štartuje s kampaňou „One Coke Away From Each Other“, ktorá spája virtuálny a reálny svet. Názov kampane je metaforou, ktorá odzrkadľuje vieru, že to, čo nás spája, je silnejšie ako to, čo nás rozdeľuje. Film sa pýta, čo keby Coca-Cola ako symbol pospolitosti mohla preklenúť vesmíry, ktoré majú byť oddelené, a vytvoriť tak skutočné kúzlo. Vo filme sa tiež objavili traja známi hráči: DJ Alan Walker, Aerial Powers a Average Jonas.
„Kampaň ‚One Coke Away From Each Other‘ bola spoločne vytvorená pre komunitu, ktorá požaduje niečo iné, než čo by od Coca-Coly očakávala. Pri vývoji tejto kampane sme uzavreli partnerstvo s najlepšími tvorcami, hráčmi, platformou Twitch a ďalšími, aby sme našli svoje miesto na svete, aké sme doteraz nepoznali. A to je nesmierne vzrušujúce,“ dodáva Arroyo.