StoryEditor

Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic

11.11.2021, 16:02
Autor:
(red)(red)
Kampaň pripomína, že skutočné kúzlo Vianoc nastane vtedy, keď ich trávime spolu.

Spoločnosť Coca-Cola štartuje vianočnú kampaň Kúzlo byť spolu (Real Magic at Christmas), ktorá vyzdvihuje a oslavuje silu spoločenstva. Ponúka jednoduché posolstvo sviatočnej radosti, spolupatričnosti a pripomína, že skutočné čaro spočíva predovšetkým vo chvíľach, ktoré trávime spolu s ostatnými.

Kampaň Kúzlo byť spolu predstavuje nové krátke video, ktoré vytvorila agentúra dentsuMB UK a režíroval ho Sam Brown zo spoločnosti Rogue Films. Video vyzdvihuje a oslavuje ľudskosť, ktorá je pre dnešný svet znova veľmi aktuálna. V jeho emotívnom príbehu sa predstaví chlapec, ktorý svojou fantáziou a úsilím zhromaždí na Vianoce dobrú vôľu a vytvorí všetkým čarovnú chvíľu pri sviatočnom jedle s nápojom Coca-Cola. 

Manolo Arroyo, globálny marketingový riaditeľ povedal: „Toto je naša prvá vianočná kampaň v rámci novej filozofie „Real Magic“. Spoločnosť Coca-Cola vždy verila v kúzlo Vianoc a tento rok v kampani oslavuje skutočné čaro medziľudských vzťahov. Jej podstatou je jednoduché a povznášajúce posolstvo jednoty, spolupatričnosti a pozitivity, ktoré nám má pripomenúť, že všetko čo potrebujeme na to, aby boli naše Vianoce čarovné, je zdieľať ich s našou komunitou a tými, ktorých máme radi.“

Kampaň prebieha v televízií, na sociálnych sieťach, v kinách a mieste predaja. Potrvá do konca decembra na viac ako 40 trhoch. V Českej republike a na Slovensku kampaň štartuje 15. novembra 2021.

Vianočná komunikácia bude, okrem televízie, prebiehať aj na sociálnych sieťach a to kampaňou s názvom Multikultúrne Vianoce. V rámci nej značka spolupracuje s českými a slovenskými influencermi. Gabriela Heclová za ČR a Expl0ited za SR odkryjú, spoločne s tromi až štyrmi mikroinfluencermi rôznych národností, odlišnosti vo vianočných zvyklostiach.

Súčasťou kampane bude aj varenie tradičných vianočných pokrmov jednotlivých národností. „Kampaň Multikultúrne Vianoce bude spustená päť týždňov pred Vianocami, konkrétne 21. 11., a každý týždeň bude venovaná jednej národnosti. Posledný adventný týždeň bude v znamení tradičných československých Vianoc a zavŕši túto časť kampane,“ približuje Jakub Will Loos, vedúci marketingu The Coca-Cola Company ČR/SR.

V predajniach sa spotrebitelia v rámci BTL komunikácie stretnú s vizibilitou s názvom „Only Coke can do“. Tá využíva typické prvky ako je Santa Claus či vianočný kamión. Vo vybraných predajniach bude umiestnený shop-in-shop. Štandardom je nové usporiadanie v pomere 50 na 50 s hero produktami Coca-Cola regular a Coca-Cola Zero. V rámci celej vianočnej kampane sa nového obalu dočkali aj fľaše, na ktorých bude postava Santu ako zosobnenie „reálneho kúzla“, ktoré nás sprevádza v období Vianoc.

01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa 05 - Modified: 2021-09-29 15:58:41 - Feat.: - Title: Coca-Cola uvádza novú globálnu filozofiu značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 21:02