Spoločnosť Coca-Cola štartuje vianočnú kampaň Kúzlo byť spolu (Real Magic at Christmas), ktorá vyzdvihuje a oslavuje silu spoločenstva. Ponúka jednoduché posolstvo sviatočnej radosti, spolupatričnosti a pripomína, že skutočné čaro spočíva predovšetkým vo chvíľach, ktoré trávime spolu s ostatnými.
Kampaň prebieha v televízií, na sociálnych sieťach, v kinách a mieste predaja. Potrvá do konca decembra na viac ako 40 trhoch. V Českej republike a na Slovensku kampaň štartuje 15. novembra 2021.
Vianočná komunikácia bude, okrem televízie, prebiehať aj na sociálnych sieťach a to kampaňou s názvom Multikultúrne Vianoce. V rámci nej značka spolupracuje s českými a slovenskými influencermi. Gabriela Heclová za ČR a Expl0ited za SR odkryjú, spoločne s tromi až štyrmi mikroinfluencermi rôznych národností, odlišnosti vo vianočných zvyklostiach.
Súčasťou kampane bude aj varenie tradičných vianočných pokrmov jednotlivých národností. „Kampaň Multikultúrne Vianoce bude spustená päť týždňov pred Vianocami, konkrétne 21. 11., a každý týždeň bude venovaná jednej národnosti. Posledný adventný týždeň bude v znamení tradičných československých Vianoc a zavŕši túto časť kampane,“ približuje Jakub Will Loos, vedúci marketingu The Coca-Cola Company ČR/SR.
V predajniach sa spotrebitelia v rámci BTL komunikácie stretnú s vizibilitou s názvom „Only Coke can do“. Tá využíva typické prvky ako je Santa Claus či vianočný kamión. Vo vybraných predajniach bude umiestnený shop-in-shop. Štandardom je nové usporiadanie v pomere 50 na 50 s hero produktami Coca-Cola regular a Coca-Cola Zero. V rámci celej vianočnej kampane sa nového obalu dočkali aj fľaše, na ktorých bude postava Santu ako zosobnenie „reálneho kúzla“, ktoré nás sprevádza v období Vianoc.