Elektronický predajca spoločnosti Datart otvoril novú predajňu v bratislavskom centre Eurovea. Jedná sa o najmodernejšiu a najväčšiu predajňu spoločnosti Datart s prvým kuchynským štúdiom na Slovensku.
Ako informovala spoločnosť Datart, hlavným motívom koncepcie „Predajňa 21. storočia“ je humanizácia priestoru. Spoločnosť Datart chce zákazníkom čas strávený v obchode čo najviac spríjemniť. Predajňa pôsobí vzdušne a presvetlene, tovar je prezentovaný v tematických sekciách. Spoločnosť tu využila nové materiály, technológie a spôsob prezentácie tovaru.
„V novom dizajne používame prirodzené odtiene zelenej a viac drevených prvkov. Na drevených stoloch si môžu zákazníci napríklad skúšať a prezerať mobilné telefóny a tablety. Nový spôsob prezentácie sme použili u zabudovaných rúr a varných dosiek. TV tiež prezentujeme úplne inak, ako sú u nás naši zákazníci zvyknutí. Novinkou je obrí podsvietený mega board, ktorý je 17m dlhý a 3m vysoký a je pozdĺž zadnej steny v oddelení šedej techniky" hovorí Ivo Burian, regionálny manažér pre Slovensko v Datartu.
V predajni sú zastúpené všetky kategórie produktov, ktoré spoločnosť Datart predáva, vystavené sú vždy najzaujímavejšie a najpredávanejšie produkty.
Kuchynské štúdio Datart je súčasťou predajne prvýkrát na Slovensku. „V našom prvom slovenskom kuchynskom štúdiu si môžu zákazníci zaobstarať kompletnú kuchyňu od A do Z, kuchyňu navrhneme, zostavíme, vybavíme spotrebičmi a zabezpečíme všetky potrebné stavebné a inštalatérske práce. O kompletnú zákazku každého zákazníka sa stará náš dizajnér," dodáva Ivo Burian. V Českej republike má Datart už päť kuchynských štúdií.
Rekonštrukcia najväčšej predajne Datartu s rozlohou 2000 m2 trvala 3 mesiace. Spoločnosť Datart má teraz v Bratislave 3 predajne v obchodných centrách Eurovea, Polus a Avion, na Slovensku potom 13 predajní. V budúcnosti spoločnosť plánuje modernizovať existujúce a zároveň otvárať nové predajne, napríklad v Trenčíne a v Martine.