Dlhšie avizované otvorenie predajne v bratislavskej Eurovea sa stalo realitou. Slovensko je tak poradí 65. krajinou, v ktorej má prémiová značka kávy a priekopník v segmente s porciovanou kávou svoje zastúpenie.
„Doteraz nemohli slovenskí zákazníci využívať služby značky Nespresso vo svojej krajine. Od septembra 2017 im dokážeme zabezpečiť lepší a komfortnejší prístup k prémiovej káve. Čaká na nich aj Nespresso Club s plnou škálou služieb a poradenstva kávových špecialistov a nová webová platforma v slovenskom jazyku,“ uviedla Simone Jansen, Business Execute Officer Nespresso Česká a Slovenská republika. Okrem kamenného obchodu otvorila firma aj e-shop a Nespresso Club so zákazníckou starostlivosťou a servisom.
Nový región, nová značka a do tretice nový koncept predaja, ktorý je postavený na osobnom prístupe. Už pri vstupe do predajme zákazníka ponúknu šálkou kávy. Pokojne môžete vyskúšať aj dve kávy za sebou, aby ste lepšie porozumeli chuťovým vlastnostiam škály 24 káv Grands Crus. Popri tom sa čo-to dozviete o káve alebo si preštudujete ako používať kávovary a kávové doplnky. Pre kávových nadšencov plánujú v butiku organizovať masterclass s odborníkmi.
Čo sa týka nového dizajnu, ten má v sebe zakomponované regionálne prvky charakteristické pre danú krajinu. V prípade Slovenska sa tvorcovia rozhodli pre čičmiansky vzor, ktorý zdobí stenu jednu stenu predajne. Zaujímavým interiérovým prvkom a zároveň odkazom na trvalú udržateľnosť je zariadenie. Konkrétne dosky vyrobené z použitého kávového zrna, ktoré sú súčasťou viacerých kúskov nábytku.