Značka Nespresso vstúpila na slovenský trh v septembri 2017. V tom čase už bola Slovákom známa zo zahraničia a spájaná najmä s postavou Georga Clooneyho.
V tomto roku sa značka rozhodla pre vlastnú komunikáciu a vybrala si šesť známych osobností. Ambasádormi Nespresso sa stali Táňa Pauhofová, Dominika Navara Cibulková, Daniela Hantuchová, Ján Koleník, Vladimír Kobielsky a Matej “Sajfa“ Cifra.
Každý z nich prostredníctvom krátkych spotov predstaví svoj kávový rituál a činnosti, ktoré sa im s kávou spájajú postujú na svojich sociálnych sieťach.
Kreatívu kampane pripravila pražská agentúra Leo Burnett. Produkciu zabezpečil CASH ONLY a o réžiu a kameru sa postaral Marek Jarkovsky. Supervíziu robí agentúra BEST ONE.
Symbolom značky je ikonická Nespresso kapsula. Pôvodné Nespresso kapsule boli navrhnuté tak, aby ladili s dizajnom kávovaru, aby boli vysoko funkčné a umožnili pripraviť kávu ako z profesionálneho espresso kávovaru.
Značka kávy Nespresso vstúpila minulý rok na jeseň po prvýkrát na slovenský mediálny trh s masívnou televíznou a online kampaňou s ikonickým hercom Georgeom Clooneym a ambasádorom značky v hlavnej úlohe.
Vo “Výprave“ si na seba George Clooney berie brnenie, aby udatne zachránil stredoveké kráľovstvo a potom v uliciach New Yorku hľadá to, po čom jeho srdce túži - a tým je najlepšia káva v celom kráľovstve. Vedľa neho sa v reklamnom spote objaví jedna z najslávnejších kráľovien strieborného plátna, Natalia Dormer.