StoryEditor

Inšpirujte sa značkami Heineken a L´Oréal

19.09.2017, 10:23
Spoločnosti prišli s inováciami, ktorých hodnota je výnimočná.

Pripravili sme si pre Vás ukážku piatich kampaní, ktoré svojou aktivitou prispeli k zdravšiemu životu.

L´Oréal predstavil špeciálnu náplasť, ktorá zábavným spôsobom učí ľudí meniť zvyky pri opaľovaní. Produkt My UV Patch od značky La Roche-Posay pomáha minimalizovať riziko rakoviny kože.

Tabliczni

​Heineken – This one is on us. Holandský projekt ako výchova k zodpovednému pitiu. K čapovanému pivu podávali pohár vody. Pripravili poháriky vyrobené z recyklovateľného plastu navrhnuté tak, aby sa dali vyrovnať ,umyť a ľahko použiť znovu. Heineken ponúka vodu zadarmo, doslova na vrchole fľaše.

Nudging for good

​Unilever, Dove & Andrelon - WaterSavers sa zapojil s inováciou, ktorá sa snaží o výchovu  zodpovednej spotreby vody preniesť zo škôlok a škôl aj do domácností. Projekt bol realizovaný v Holandsku.

Nudging for good

​Ak neviete, aká je primeraná porcia mlieka, ktoré by ste mali denne vypiť, Savencia- En cas de Caprice, prostredníctvom tohto projektu učí spotrebiteľov ku konzumácii odporúčanej dennej dávky mlieka. Na produktoch označili aká je primeraná porcia.

Nudging for good

​Značka výrobcu papierových utierok SCA s projektom s názvom – Okay Compressé- Win-win for consumers and enviroment.Ich inovácia má vyčísliteľný dopad na životné prostredie. Menšie balenie SCA Okay® Compress prospieva spotrebiteľom aj životnému prostrediu. Vyžaduje o 30% menej obalov a 36% menej nákladných automobilov na prepravu - čo vedie k menšiemu množstvo emisií CO2.

01 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov 02 - Modified: 2023-06-02 08:45:23 - Feat.: - Title: Craft: Kamionista Ďusi je vtipný, uveriteľný, pekne natočený a zrežírovaný 03 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 04 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 05 - Modified: 2023-04-26 18:26:26 - Feat.: - Title: Kreatívci o novej kampani na Zlatý Bažant: Pohľad do zrkadla je silný, plusové body za odvahu, nešťastná forma, nevybočuje z radu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 18:35