StoryEditor

Inšpirujte sa značkami Heineken a L´Oréal

19.09.2017, 10:23
Spoločnosti prišli s inováciami, ktorých hodnota je výnimočná.

Pripravili sme si pre Vás ukážku piatich kampaní, ktoré svojou aktivitou prispeli k zdravšiemu životu.

L´Oréal predstavil špeciálnu náplasť, ktorá zábavným spôsobom učí ľudí meniť zvyky pri opaľovaní. Produkt My UV Patch od značky La Roche-Posay pomáha minimalizovať riziko rakoviny kože.

Tabliczni

​Heineken – This one is on us. Holandský projekt ako výchova k zodpovednému pitiu. K čapovanému pivu podávali pohár vody. Pripravili poháriky vyrobené z recyklovateľného plastu navrhnuté tak, aby sa dali vyrovnať ,umyť a ľahko použiť znovu. Heineken ponúka vodu zadarmo, doslova na vrchole fľaše.

Nudging for good

​Unilever, Dove & Andrelon - WaterSavers sa zapojil s inováciou, ktorá sa snaží o výchovu  zodpovednej spotreby vody preniesť zo škôlok a škôl aj do domácností. Projekt bol realizovaný v Holandsku.

Nudging for good

​Ak neviete, aká je primeraná porcia mlieka, ktoré by ste mali denne vypiť, Savencia- En cas de Caprice, prostredníctvom tohto projektu učí spotrebiteľov ku konzumácii odporúčanej dennej dávky mlieka. Na produktoch označili aká je primeraná porcia.

Nudging for good

​Značka výrobcu papierových utierok SCA s projektom s názvom – Okay Compressé- Win-win for consumers and enviroment.Ich inovácia má vyčísliteľný dopad na životné prostredie. Menšie balenie SCA Okay® Compress prospieva spotrebiteľom aj životnému prostrediu. Vyžaduje o 30% menej obalov a 36% menej nákladných automobilov na prepravu - čo vedie k menšiemu množstvo emisií CO2.

01 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2021-12-20 14:55:05 - Feat.: - Title: Heineken oznámil výsledok tendra na kreatívu 03 - Modified: 2021-10-18 13:19:55 - Feat.: - Title: Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu 04 - Modified: 2021-08-26 18:38:39 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy 05 - Modified: 2021-07-20 11:52:27 - Feat.: - Title: Značka Corgoň prichádza s novou kampaňou: Skutky, nie slová, robia chlapa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. január 2023 11:29