Pripravili sme si pre Vás ukážku piatich kampaní, ktoré svojou aktivitou prispeli k zdravšiemu životu.
L´Oréal predstavil špeciálnu náplasť, ktorá zábavným spôsobom učí ľudí meniť zvyky pri opaľovaní. Produkt My UV Patch od značky La Roche-Posay pomáha minimalizovať riziko rakoviny kože.
Heineken – This one is on us. Holandský projekt ako výchova k zodpovednému pitiu. K čapovanému pivu podávali pohár vody. Pripravili poháriky vyrobené z recyklovateľného plastu navrhnuté tak, aby sa dali vyrovnať ,umyť a ľahko použiť znovu. Heineken ponúka vodu zadarmo, doslova na vrchole fľaše.
Unilever, Dove & Andrelon - WaterSavers sa zapojil s inováciou, ktorá sa snaží o výchovu zodpovednej spotreby vody preniesť zo škôlok a škôl aj do domácností. Projekt bol realizovaný v Holandsku.
Ak neviete, aká je primeraná porcia mlieka, ktoré by ste mali denne vypiť, Savencia- En cas de Caprice, prostredníctvom tohto projektu učí spotrebiteľov ku konzumácii odporúčanej dennej dávky mlieka. Na produktoch označili aká je primeraná porcia.
Značka výrobcu papierových utierok SCA s projektom s názvom – Okay Compressé- Win-win for consumers and enviroment.Ich inovácia má vyčísliteľný dopad na životné prostredie. Menšie balenie SCA Okay® Compress prospieva spotrebiteľom aj životnému prostrediu. Vyžaduje o 30% menej obalov a 36% menej nákladných automobilov na prepravu - čo vedie k menšiemu množstvo emisií CO2.