Slovenská sporiteľňa ako dlhoročný partner Slovenského futbalového zväzu sa rozhodla pre netradičnú súťaž o lístky a zájazd na kvalifikačný zápas slovenskej reprezentácie. Využila k tomu skrytú hru vo Facebook Messengeri.
“Poraz ma v žonglovaní cez Messenger a vyhraj lístky na futbal”, tak znela jednoduchá výzva reprezentanta SR Mareka Hamšíka v novej gamifikačnej kampani z dielne Zaraguzy.
Princíp hry bol pritom jednoduchý. Stačilo banke poslať správu s emoji futbalovej lopty, kliknúť na ňu, a v tom sa užívateľovi spustila tajná hra, v ktorej musel žonglovať. Tí s najrýchlejšími prstami a so skóre vyšším než 101 bodov, sa automaticky dostali do hry o dva lístky na kľúčový zápas slovenskej reprezentácie proti Škótsku.
Výzva od legendárneho futbalistu okamžite pobláznila fanúšikov. Za necelý týždeň sa do nej zapojilo viac ako 2000 ľudí, ktorí banke odoslali už vyše 6500 emoji lôpt a odohrali desiatky tisíc hier.
“Sme radi, že sa nám podarilo vymyslieť nový spôsob zapojenia fanúšikov do súťaže. Výsledky nám dokazujú, že sa netreba na brainstormingoch rezignovane uspokojiť s tradičnou mechanikou “lajkuj a zdieľaj”, ale vždy sa dajú nájsť nové, funkčné cestičky,” hovorí senior copywwriter Zaraguzy Jaroslav Vígh.
Súťaž trvala do 28. septembra 2017.