Predtým, ako budeme písať o nových držiteľoch Effie, chceme vám pripomenúť tých minuloročných, pretože určite stáli za to.
Euro Effie je najprestížnejšie ocenenie marketingovej komunikácie v Európe, ktoré organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Odmeňuje spoločnosti, ktoré čo najefektívnejšie využijú marketingovú komunikáciu. Oceňuje výnimočné marketingové myslenie a schopnosti kombinovať viaceré zložky marketingového programu.
Zlaté ocenenie v dvoch kategóriách, Small budget a Media Innovation, získalo Volvo ´LifePaint´ od agentúry Gery London. Farba v spreji, ktorá je cez deň neviditeľná a večer sa stáva viditeľnou. Po nastriekaní na oblečenie, batoh, bicykel alebo čokoľvek, budete viditeľnými, akonáhle na vás zasvietia svetlá z auta. Sprejová voda zabraňuje prípadnému nebezpečiu na cestách.
Agency-
Zlato v kategórii Media Innovations získala spoločnosť Zalando za promovanie značky oblečenia po celom svete. "Whereveryouare" je názov kampane, ktorý určite aj vystihuje jej myšlienku. Do spotu si vybrali celebritu, ktorá na uvedenie, v ktorých mestách je značka dostupná, číta ich názvy. Video slúži ako odkaz pre osobu, ktorej značka rozšírila dopravu až k nej domov.
Agency
Mobilná aplikácia, ktorá si získala popularitu tým, že ukázala mladým ľuďom ako sa nestresovať na rande. Milý spot, ktorého heslom je, že ak sa nepáčiš jednej osobe, zaiste sa budeš páčiť inej. Zadávateľ získal aj zlaté ocenenie v kategórii Services. Názov kampane je Love your imperfection, ktorý hovorí za všetko. Pozrite si video.
Agency
Ako sme už v tomto článku spomenuli, aj tento rok sa Zaraguza dostala na shortlist Euro Effie. Už druhýkrát. Pozrite si, s ktorou kampaňou z ich dielne bude súťažiť.
Prvýkrát to bolo s kampaňou, s ktorou získala zlato v kategórii Small budget. My sme už o nich písali, tak si osviežte pamäť.
Budeme im držať palce aj tento rok!