Pilsner Urquell oslavuje 175. rokov a pri tejto príležitosti vznikol seriál „Príbehy zlatého ležiaka“. Prvú séria s troma dielmi bola dostupná v priebehu augusta a septembra. Ich hlavnou témou bolo zobrazenie vzniku a rozmachu českej pivnej kultúry, za ktorou stál práve Pilsner Urquell. Dnes značka uvádza druhú sériu prvým dielom. Druhá séria bude mať tiež tri diely.
„V posledných troch dieloch chceme divákom predovšetkým ukázať, ako Pilsner Urquell zmenil celý svet piva. Viac než sedemdesiat percent celosvetovej produkcie totiž nesie označenie pils, pilsener alebo pilsner,“ hovorí Martin Troup, marketingový manažér Pilsner Urquell.
Seriál sprevádza aj online kampaň. Pilsner Urquell komunikuje na Facebooku, YouTube a v archíve TV JOJ.
Príbehy zlatého ležiaka pripravila pre Pivovary Tovar agentúra Triad Advertising. Produkciu zabezpečila spoločnosť Nomad Films a réžiu Markus Kruga.