Eurosport z portfólia spoločnosti Discovery communications a spoločnosť Snapchat uzavreli dohodu o reklame a obsahu, ktoré prinesú nové partnerstvá pre Zimné olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu.
Užívateľom Snapchatu teda prinesú zážitok prostredníctvom niekoľkých druhov obsahu z olympijských hier do pohodlia domova. Dostanú sa aj do zákulisia jednotlivých disciplín a bude im k dispozícii aj unikátny obsah so športovcami a vplyvnými osobnosťami, ktorí divákov zaujímajú.
Fanúšikovia si budú môcť pozrieť obsah prostredníctvom Našich príbehov- čo sú snapy odoslané používateľmi a Príbehy vydavateľov- čo sú príbehy podobajúce sa článkom z časopisov, ktoré vytvoril Eurosport zvlášť pre ZOH.
Naše príbehy budú tvoriť aj snapy z olympijských hier, ktoré budú poskytovať špecializovaný redaktori Snapchatu v kombinácii s videoobsahom od Eurosportu.
Príbehy vydavateľov od Eurosportu, užívateľom sprístupnia priami zážitok z prostredia diania podporené grafikou, animáciámi a zvukom.
Tímy predaja reklám spoločnosti Discovery z celej Európy budú môcť ponúknuť ostatným značkám príležitosť osloviť širšiu, mladšiu a viac digitálne zameranú komunitu prostredníctvom balíčkov Snap Ad.