Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké možnosti prinesú slovenským inzerentom, aké publikum sa na tejto platforme nachádza, sme sa rozprávali s Matúšom Konečným zo spoločnosit Aleph. Tá je oficiálnym partnerom TikToku na Slovensku a dokáže inzerentom a agentúram pomôcť so správnym nastavením účtov aj samotným nasadením reklamám.
"Reklama na TikToku je vhodná pre akékoľvek značky, pre ktoré je relevantná cieľovka, ktorá sa tam nachádza. Dominantná je cieľovka 18 - 35 rokov. Globálne ju tvorí až 70% užívateľov. Slovensko s tým celkom koreluje. Aktuálne je pomer 18 - 24 trošku vyšší ako 25 - 34. Ale tieto skupiny sú relatívne vyrovnané."
Skrátka, na TikToku sú mladí ľudia v produktívnom veku alebo sa do neho práve dostávajú. "Je to ďalší relevantný priestor, kde ich viete zasiahnuť."
Aleph má v portfóliu viacero sociálnych sietí. Okrem TikToku je to aj Spapchat, X či Pinterest. Ale aj platformu na gaming či Bing od Microsoftu.
"Snapchat je veľmi zaujímavý. Je tu dlho, na Slovensku má množstvo mladých ľudí. Je tam viac tínedžerov ako na Facebooku a Instagrame dokopy. Pre mladých je vysoko relevantný a ak značky s nimi chcú relevantne komunikovať, tak ich cieľovka sa nachádza práve na Snapchate."
Celý rozhovor si môžete vypočuť alebo pozrieť už teraz.