StoryEditor

TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat

22.08.2024, 13:45
  • Nie je všetko len Facebook a Instagram. Slováci sa nachádzajú na rôznych platformách a značky by to mali reflektovať. O tejto téme sa rozprávame s Matúšom Konečným, Commercial Directorom Aleph. 
  • Na TikToku ešte nevládne taká reklamná slepota ako na reklamou presýtených platformách. 
  • X je ideálne miesto na reklamu, ak chcete zasiahnuť mužov alebo hovoriť o technologických či automobilových témach. 
  • Kedy sa budú nasadiť reklamy cez Spotify priamo do podcastov? 
  • A ako to funguje s reklamou na vyhľadávači Bing od Microsoftu?
  • Rozhovor s Matúšom Konečným si už teraz môžete pozrieť vo videu alebo vypočuť ako podcast OK360° na podcastových platformách Spotify či Apple. 

Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké možnosti prinesú slovenským inzerentom, aké publikum sa na tejto platforme nachádza, sme sa rozprávali s Matúšom Konečným zo spoločnosit Aleph. Tá je oficiálnym partnerom TikToku na Slovensku a dokáže inzerentom a agentúram pomôcť so správnym nastavením účtov aj samotným nasadením reklamám.

"Reklama na TikToku je vhodná pre akékoľvek značky, pre ktoré je relevantná cieľovka, ktorá sa tam nachádza. Dominantná je cieľovka 18 - 35 rokov. Globálne ju tvorí až 70% užívateľov. Slovensko s tým celkom koreluje. Aktuálne je pomer 18 - 24 trošku vyšší ako 25 - 34. Ale tieto skupiny sú relatívne vyrovnané." 

 

Skrátka, na TikToku sú mladí ľudia v produktívnom veku alebo sa do neho práve dostávajú. "Je to ďalší relevantný priestor, kde ich viete zasiahnuť." 

Aleph má v portfóliu viacero sociálnych sietí. Okrem TikToku je to aj Spapchat, X či Pinterest. Ale aj platformu na gaming či Bing od Microsoftu. 

"Snapchat je veľmi zaujímavý. Je tu dlho, na Slovensku má množstvo mladých ľudí. Je tam viac tínedžerov ako na Facebooku a Instagrame dokopy. Pre mladých je vysoko relevantný a ak značky s nimi chcú relevantne komunikovať, tak ich cieľovka sa nachádza práve na Snapchate." 

Celý rozhovor si môžete vypočuť alebo pozrieť už teraz. 

01 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní 02 - Modified: 2025-11-07 09:28:43 - Feat.: - Title: Jakub Straka: Končím v LePub Amsterdam. To tempo bolo šialené, ale nič neľutujem. Mám za sebou brutálnu skúsenosť 03 - Modified: 2025-09-12 13:39:13 - Feat.: - Title: Šéf spravodajstva Markízy: Sme lídrom. Nemusíme nikoho doháňať a sami určujeme trendy 04 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 05 - Modified: 2025-07-07 08:56:25 - Feat.: - Title: Gaming vám nič neodpustí, potrebujete ohýbať svoje brandy. Ale kto sa bojí, nech nejde do lesa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 02:59