Mobilný operátor Tesco mobile prináša svojim zákazníkom nový balíček Týždňovka. Kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy. TV spot - typicky vianočný – bude uvedený v stredu.
Aktualizované o nový TV spot, v predpremiére u nás:
„Týždňovka predstavuje najdostupnejšiu ponuku bezstarostných volaní a SMS nielen na trhu predplatených kariet, ale aj voči konkurenčným programom na faktúru. Ak práve máte poruke pár eur, využijete Týždňovku a nestaráte sa, koľko voláte či esemeskujete. Ak ich nemáte, jednoducho voláte za fantastických 3,9 centa za minútu. Vždy tak máte istotu, že voláte za najvýhodnejšiu cenu bez podmienok,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.
Vizitka kampane - Tesco mobile - Týždňovka
Timing kampane: 8. november – 24. december 2017
Posolstvo kampane: Možno niekedy neviete, čo všetko sa deje okolo vás, ale vždy viete, že s Tesco mobile voláte najvýhodnejšie bez podmienok.
Mediálne nasadenie: TV, online, sponsoring, social media, advertorials
Autor kampane/reklamná agentúra: Rado Olos / Istropolitana Ogilvy