StoryEditor

Kooperativa má novú kampaň na povinné zmluvné poistenie

06.11.2017, 16:26
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Spot upozorňuje na skutočnosť, že nech vás na cestách postretne čokoľvek, vrátane stretu so zverou, s PZP od Kooperativy nie je dôvod robiť paniku. Vážnu tému komunikuje s humorom.

Televízny spot Na cestách je občas divočina dramatizuje obávanú nočnú moru vodičov- stret s divou zverov. Ako to však v spotoch Kooperativy býva, nič nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá.

Vizitka kampane:

Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Jakub Huljak
Copywriter: Juraj Chmel, Martin Kovarík Strategy Director: Kamil Charvát
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Michael Baumbruck
Produkcia: Protos production

01 - Modified: 2025-11-07 16:50:58 - Feat.: - Title: Kamil Charvát: Insight môže byť hocičo. Musí to chytiť, získať si pozornosť, vyvolať emóciu 02 - Modified: 2025-09-24 14:41:11 - Feat.: - Title: Život je plný pohrôm. A tak to má byť, hovorí KOOPERATIVA v novej kampani 03 - Modified: 2025-07-18 09:55:13 - Feat.: - Title: Novinka na Grape. Návštevníkov festivalu privíta aj rozhýbe KOOPERATIVA ARÉNA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 16:44