StoryEditor

Vianočná reklama, ktorá je iná ako ostatné

10.11.2017, 09:14
Autor:
pzpz
Spoločnosť Penny ukazuje aj tú bolestivejšiu súčasť Vianoc.

Nie je pravidlom, že všetky vianočné reklamy musia byť veselé, farebné a s podmazon sviatočnej hudby. Sieť supermarketov Penny na to išla inak. Ukázala ľuďom, že sviatky sú pre viacerých aj bolestivým obdobím z rôznych dôvodov.

V tejto konkrétne sa opiera o bolesť, ktorú dokážu spôsobiť rodinné vzťahy. Nemecká agentúra Serviceplan sa rozhodla využiť práve takúto myšlienku.

V hlavnej úlohe je matka, ktorá sa vydáva na neľahkú cestu za svojou dcérou, s cieľom napraviť ich vzťah. Jej „cesta“ k zmiereniu, ako ukazuje spot, nie je ľahká a trvá niekoľko rokov. To sme si mohli všimnúť pri pohľade na tehotenské bruško dcéry a na konci videa, kde stojí už malé dievčatko.

Spotom je odovzdaný jasný message: „Sú Vianoce. Čas na zmierenie.“

Podobnú myšlienku mala aj minuloročná reklama od EDEKY. Ak ste zabudli, pripomeňte si ju.

01 - Modified: 2025-12-12 15:00:43 - Feat.: - Title: Škoda vo vianočnej kampani oslavuje spoločnú radosť z objavovania 02 - Modified: 2025-12-04 08:41:33 - Feat.: - Title: Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť 03 - Modified: 2025-12-02 10:29:38 - Feat.: - Title: Liga proti rakovine vo svojej vianočnej kampani upozorňuje na krehkosť zdravia 04 - Modified: 2025-12-01 14:04:29 - Feat.: - Title: Vianočná reklama Allegro „Tu a teraz“ tvrdí, že najcennejším darom je naša prítomnosť 05 - Modified: 2025-11-27 21:10:54 - Feat.: - Title: Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 04:44