Nie je pravidlom, že všetky vianočné reklamy musia byť veselé, farebné a s podmazon sviatočnej hudby. Sieť supermarketov Penny na to išla inak. Ukázala ľuďom, že sviatky sú pre viacerých aj bolestivým obdobím z rôznych dôvodov.
V tejto konkrétne sa opiera o bolesť, ktorú dokážu spôsobiť rodinné vzťahy. Nemecká agentúra Serviceplan sa rozhodla využiť práve takúto myšlienku.
V hlavnej úlohe je matka, ktorá sa vydáva na neľahkú cestu za svojou dcérou, s cieľom napraviť ich vzťah. Jej „cesta“ k zmiereniu, ako ukazuje spot, nie je ľahká a trvá niekoľko rokov. To sme si mohli všimnúť pri pohľade na tehotenské bruško dcéry a na konci videa, kde stojí už malé dievčatko.
Spotom je odovzdaný jasný message: „Sú Vianoce. Čas na zmierenie.“
Podobnú myšlienku mala aj minuloročná reklama od EDEKY. Ak ste zabudli, pripomeňte si ju.