StoryEditor

Predstavujeme najlepšie reklamy tohto roka (Časť prvá)

22.11.2017, 15:21
Autor:
pzpz
Toto sú práce, ktoré uspeli v roku 2017.

Každý mesiac sa pod vedením magazínu Stratégie stretávajú odborníci z kreatívnych agentúr spolu so zadávateľmi, aby ohodnotili najlepšie reklamné práce mesiaca. Raz ročne porota vyberie tie najlepšie reklamy roka vo všetkých hodnotených kategóriách. Pozrite sa, ktoré reklamy odborníci vyhodnotili ako najlepšie pre rok 2017.

Predstavujeme vám práce, ktoré si odniesli v celoročnom hodnotení BRONZ.

Tretiu priečku v kategórii TV spoty obsadila agentúra Respect APP so spotom Rodina sa počíta. V reklame pre charitatívnu organizáciu Úsmev ako dar upozornili na problém rodín v ohrození tým, že prostredníctvom dievčatka predávajúceho svoje hračky ukázali, že deti sú ochotné spraviť čokoľvek, aby zostali so svojimi blízkymi.

Zaslúžené tretie miesto v kategórii Rádio získala agentúra Wiktor Leo Burnett za rádio reklamu na Zlatý Bažant Vianoce pre klienta Heineken Slovensko. Spot bol súčasťou retro kampane k pivu Zlatý Bažant ´73.

kategórii Print patrí tretie miesto Internej zamestnaneckej kampani s názvom Zamestnanecký prieskum z dielne Wiktor Leo Burnett. Poisťovňa Generali si pre svojich zamestnancov pripravila zaujímavé vizuály. Posúďte sami.

archív Stratégie archív Stratégie

​V Out of home kategórii ocenili porotcovia bronzom dve práce. Jednou je Zlatý Bažant ´73- Zavoňajte rokmi sedemdesiatymi - voňavý citylight  na autobusovej stanici Mlynské Nivy. Agentúra Wiktor Leo Burnett pri príležitosti Veľkej noci nainštalovala interaktívny reklamný nosič, ktorý po stlačení gombíka nastriekal na muža legendárnu vôňu Pitralon.

archív Stratégie

​Druhou bronzovou prácou je plagát k filmu Terezy Nvotovej Mečiar pre klienta PubRes. MADE BY VACULIK vytvoril vizuál inšpirovaný duchom doby, kedy obrázok Mečiara nosili jeho obdivovatelia hneď vedľa svätých obrázkov. Výrazný, až provokatívny plagát, ktorý môže polarizovať práve tak, ako kedysi Mečiar.

Archív Stratégie

​Bronzovú priečku kategórie Online kampaň obsadila kampaň pre klienta ETP Slovensko. Istropolitana Ogilvy prišla s Online mentoringom – platformou, ktorá cez internet spája deti z osád na východe s mentormi, ktorí deti inšpirujú k uplatneniu sa v spoločnosti. Spoločnosť ETP tým rieši integráciu Rómov v osadách, pričom s agentúrou hľadali riešenia, ako svoje aktivity posunúť ďalej vzhľadom na obmedzené možnosti.

Tretím najlepším Online videom sa stala kampaň Ale hejt neskryje pre Nadáciu otvorenej spoločnosti. Agentúra Mayer/McCann Erickson predstavila tri rôzne spoty, pričom každý z nich poukazuje na inú spoločenskú tému - utečenci, homosexuáli alebo Rómovia , ktorých hlavný predstaviteľ vo video nejakým spôsobom uráža.

Magna - Moje dieťa zožala v októbrom Hodnotení úspech. S najväčším počtom bodov vyčnievala až v troch kategóriách. Vo finálovom kole sa však umiestnila v kategórii Social na treťom mieste. Zadaním pre Istropolitanu Ogilvy bolo vystaviť fotografie sýrskych detičiek. Agentúra kreatívne využila Facebook nástenky známych osobností a netradične tieto fotografie odkomunikovala.

Posledný bronz patrí agentúre MUW Saatchi & Saatchi v kategórii Direct marketing. Adventný kalendár poznajú všetci a preto si agentúra vytvorila ADVERTný kalendár, do ktorého ukryli celý proces tvorby reklamy. Kreatívnou PF-kou potešili pred sviatkami svojich klientov a partnerov.

Zajtra vám predstavíme práce, ktoré sa umiestnili na striebornej priečke.

01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 14:44