UNIQA v rámci novej imidžovej kampane predstavila nového hrdinu Maxa. Je síce hovoriace nemluvňa, ale s kritickým pohľadom na svet. Prezentuje požiadavky a potreby klientov poisťovne, ktorej cieľom je komunikácia nadštandardných služieb prostredníctvom životného poistenia.
Ústredná postava novej kampane je nespokojná. Už od narodenia vie rozprávať a pozerá sa hneď od začiatku dosť kriticky na svet okolo. Ten totiž nie je pripravený na Maxov príchod podľa jeho predstáv. Pôrodník mu pripadá povrchný a nie dosť profesionálny, otec sa správa detinsky a tie deti okolo neustále plačú!
Kampaň „Myslite nadštandardne“ vznikla ako projekt na posilnenie imidžu poisťovne. Jej cieľom je komunikácia nadštandardných služieb. Prostredníctvom životného poistenia, získa klient benefity, ako napríklad nadštandardnú izbu, druhý lekársky názor alebo lekára na telefóne.
Spustená bude od decembra, spot bude vysielaný v TV a online.
„Max nikdy nehovorí v mene UNIQA. Je symbolickým hlasom klientov. Hovorí o ich potrebách či požiadavkách. Nikdy nie o našich produktoch. Tie sú naopak odpoveďou na jeho otázky, resp. ponúkajú riešenie na problémy, o ktorých Max hovorí. Robí tak výhody poistenia zrozumiteľnými aj pre širokú verejnosť,“ hovorí riaditeľka PR a marketingu UNIQA poisťovne Silvia Vlasková.