„Slovenský kampaňový spot vznikol spojením globálneho spotu a lokálnej dohrávky, v ktorej si zahrali už dobre známe tváre z kampane na Kaufland Card – Mišo Hudák, ktorý je hlavnou tvárou kampane, a Petra Blesáková, ktorú poznáme zo spotov ako sympatickú pokladníčku. Prekvapením je hokejista Starosta, ktorý sa opäť predstavuje ako veľký jedák. Tentoraz zachraňuje situáciu, a potom ako Mišo zje všetok vianočný šalát, objaví sa vo dverách s jeho čerstvou porciou. Známe postavy dávajú spotu lokálny charakter, ktorý posilňuje aj hudba – originálna verzia tradičnej koledy Poďme bratia do Betléma, ktorá vznikla špeciálne pre televízny spot Kauflandu“, hovorí Samuel Machajdík, hovorca Kauflandu.
Súčasťou kampane sú vizuály a rozhlasový spot, v ktorom sa presunieme už do času po štedrej večeri, keď si Mišo Hudák rozbaľuje darčeky. S prekvapením zisťuje, že ich tvoria bežné potraviny z Kauflandu. Jeho žena totiž vyhrala nákupné poukážky s Kaufland Card.
Vizitka vianočnej kampane:
Názov: Tradičné Vianoce sa nezaobídu bez prekvapení
Agentúra: This is Locco
Creative director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič
Art director: Juraj Sapara
Account manager: Michal Ružica
Režisér TV spotu: Tomáš Řehořek
Produkcia: Hitchhiker Films
Media mix: TV, online, print, OOH, POS a direct mail (prospekt Kaufland)