StoryEditor

Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít

11.12.2025, 09:00
  • Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika rozpráva, akými zmenami značka prešla za 25 rokov a ako sa  zaradila medzi „love brand“. 
  • Kaufland sa stal obľúbenou značkou najmä vďaka dôvere, ktorú si buduje dlhodobo a poctivo.
  • Reťazec aktívne podporuje komunity, školy a šport na Slovensku a jeho prístup presahuje bežný predaj.
  • Udržateľnosť sa odráža v ponuke bio výrobkov, energeticky efektívnych predajniach a efektívnom nakladaní s odpadom.
  • Značka podporuje lokálnych producentov a na svojich pultoch má najväčší počet slovenských výrobkov.
  • Viac podobných článkov čítajte v ročenke LOVE BRAND 2025. Nájdete ju vloženú v decembrových Stratégiách, alebo si ju môžete stiahnuť v PDF v tomto článku

Kaufland oslavuje 25 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Čo stálo za tým, že sa z obchodnej siete stala obľúbená značka?

Najväčším kapitálom je dôvera. Tá sa nedá získať zo dňa na deň, ale buduje sa celé roky – trpezlivo, poctivo a úprimne. Od otvorenia prvej predajne v Poprade v roku 2000 sme sa rozrástli na celé Slovensko, kde dnes máme 86 predajní a denne nás navštívia státisíce zákazníkov. Odvtedy sa výrazne menil spôsob nakupovania, marketingové nástroje aj technológie, ale naša filozofia je stále rovnaká – ponúknuť široký sortiment za výhodné ceny, dbať na kvalitu ponúkaného tovaru a služieb vytvárať si stabilné vzťahy s obchodnými partnermi aj so zamestnancami. Ponúknuť taký nákupný zážitok, že sa zákazníci pravidelne vracajú, stáť si za svojimi hodnotami, ale pritom sa miestami nebáť riskovať či vykročiť z komfortnej zóny, to je beh na dlhé trate. A my ho už 25 rokov úspešne podstupujeme....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-04 09:12:37 - Feat.: 0 - Title: Kaufland chce rozhýbať Slovensko: stal sa hlavným partnerom playoff v padelovej lige 02 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: 0 - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 03 - Modified: 2025-11-14 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: Ján Stareček: Úspešné značky vedia naplniť trojuholník úspechu 04 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: 0 - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika
01 - Modified: 2025-12-12 08:14:00 - Feat.: - Title: Fio banka si drží lojalitu klientov vďaka zrozumiteľnej a stabilnej stratégii 02 - Modified: 2025-12-09 09:59:59 - Feat.: - Title: LOVE BRAND 2025: Ako vzniká láska k značke? 03 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh 04 - Modified: 2025-08-22 10:25:01 - Feat.: - Title: Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park 05 - Modified: 2025-07-10 11:35:27 - Feat.: - Title: Lupiči z Kauflandu sú späť. A opäť majú geniálny plán
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. december 2025 12:19