Poštová banka sa opäť stala jedným z hlavných partnerov folklórnej šou RTVS, Zem spieva. Podporu folklóru banka napojí na nový komunikačný pozicioning banky, ktorá má za cieľ zmenu postoja ľudí k peniazom.
Exkluzívne u nás si môžete pozrieť nový TV spot Poštovej banky, ktorý bude nasadený od februára. Video nájdete nižšie.
Počas celého trvania relácie Zem spieva bude Poštová banka komunikovať tzv. „Rady za babku“. V sponzorských odkazoch vystupuje babička, ktorá vtipným spôsobom odovzdáva finančné rady. A prečo práve babička? „Kto iný, ako naše staré mamy, vie lepšie hospodáriť s peniazmi? Práve preto sa ústrednou postavou finančného vzdelávania stala práve typická babička, ktorá bola a je najlepším rodinným finančným poradcom,“ hovorí Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky.
Sponzorované odkazy budú reflektovať aj produkty Poštovej. Spolu s reláciou banka vydáva aj špeciálnu limitovanú folklórnu kartu.
Na otázku Stratégii, či sa babička stane súčasťou komunikácie banky Lýdia Žáčková reagovala: „S babičkou budeme spolupracovať do konca relácie Zem spieva.“
Nový TV spot, ktorý Poštová banka nasadí od februára 2018.
Súčasťou show bude aj otvorenie 50-tisícového folklórneho grantu, čím pokračuje v strategickej podpore slovenského folklóru.
Poštová banka je podporovateľom folklóru a tradícií. Preto zameriava svoje aktivity na spoluprácu s tými, ktorí sa snažia o uchovávanie slovenského dedičstva. Medzi jej hlavné CSR projekty patria najmä podpora Lúčnice, Radošinského naivného divadla, relácie Zem spieva, Jednoty dôchodcom Slovenska, otvorenie spomínaného grantu Nápad pre folklór.
Vizitka kampane Rady za babku:
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account Manager Senior: Juraj Výboch
Režisér: Pepe Ehrenberger
Produkcia: JOJ Production
Mediálna agentúra: Media and Digital Services