APRSR odštartovala nový typ stretnutí, kde sa návštevníci môžu dozvedieť o tom, čo je PR a ako funguje, čím je iné resp. unikátne voči reklamným a digitálnym kampaniam. Event je postavený na prípadových štúdiách a asociácia ho plánuje realizovať štvrťročne.
Aj ja som Lidl - nová zamestnávateľská značka
Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika prezentoval kampaň, v ktorej sa ambasádormi značky stali samotní zamestnanci obchodného reťazca
Film Čiara
Aj na Slovensku vznikajú kvalitné filmy, často im však slovenský divák nedá vôbec šancu. Ako ich oslovíme? Kvalitným PR. Výsledky sú ohromujúce: o filme Čiara sa hovorilo všade. 465 výstupov vo všetkých typoch médií. Počas 1. dňa si film pozrelo 16 423 ľudí, čím prekonal aj úspešné tohtoročné filmy Únos alebo Všetko alebo nič. Viac ako 320 000 platiacich divákov počas 12 týždňov v slovenských kinách. 5 týždňov po sebe TOP 1 v našich kinách a na plnej čiare tak valcoval aj zahraničné novinky a dlhoočakávané filmy ako Na strništi bos, The Emoji Movie či Dunkirk.
Ako sa robí PR pre film tak, aby pokoril rekordy návštevnosti, o tom hovorili Wanda Adamík Hrycová, producentka a Monika Želasková z agentúry MCC PRofessionals.
Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame prezentoval kampaň, ktorá sa stala štvrtou najlepšou PR kampaňou na svete. Agentúra pre klienta SPOSA – Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom – vytvorila prvý simulátor autizmu na svete, s cieľom odkomunikovať zamestnávanie ľudí s autizmom.
Metro: Deň súkromného podnikania
Cieľom agentúry AMI Communications Slovakia, ako prezentoval Sergej Danilov, Account Director, bolo oboznámiť najmä malých a stredných podnikateľov, ich zákazníkov i širokú verejnosť s tradíciou Dňa súkromného podnikania, primäť ich tomu, aby podnikatelia spolu so svojimi zákazníkmi oslávili tento deň. Vo všeobecnosti tiež podporiť podnikanie na Slovensku. Agentúre sa vďaka efektívnej PR stratégii podarilo takmer strojnásobiť počet zapojených podnikateľov oproti roku 2016 (takmer 1500 podnikateľov v roku 2017).