Začiatkom roka spoločnosť Coca Cola predstavila nový dizajn plechoviek. Produktovú radu Diet Coke redizajnovala. Plechovky zoštíhlila a do stredu pridala farebný pás charakteristický pre jednotlivé nové príchute. Značka sa pri uvedení staro-nových nápojov vyjadrila, že mieri na generáciu Y.
S blížiacim sa podujatím Super Bowl, ktorá sa uskutoční 4. februára, sa spoločnosť rozhodla nasadiť 30 sekundový spot, v ktorom predstaví produkty širokej verejnosti.
Ešte predtým, ako sa oficiálna verzie reklamy objaví na Super Bowl, firma zverejnila päť spotov. Každý je zameraný na odpromovanie jednej z nových príchutí. Spot s original Diet Coke sa objavil ako prvý, a aj jeho stopáž je spomedzi ostatných najdlhšia. Hlavnou postavou je herečka Gillian Jacobs.
Všetky teasre majú rovnaký message: „Because I Can.“ Sloganom sa spoločnosť snaží zaujať a motivovať mileniálov, na ktorých je celý redizajn a komunikácia tejto produktovej rady mierená.