Značka čokolády Milka prezentuje svoje produktové portfólio určené pre sviatok svätého Valentína tento rok sprievodnou kampaňou s názvom „Povedz to Milkou - (Ne) všední básnici". Ručne písané verše a vyznania lásky budú na sociálnych sieťach propagovať známe osobnosti, ako napríklad slovenský moderátor a spevák Dušan "Šorty" Berky a barber Tomáš Slamka.
Za kreatívnym konceptom stojí agentúra Outbreak - tvorba videa, vizuálov a idey kampane. PR.Konektor zabezpečuje PR servis a strategické plánovanie vrátane zapojenia ambasádorov a celebrít. Digitálnu komunikáciu zastrešuje Dark Side, nákup médií Carat.
Art direktorka projektu Michaela Mildorfová z agentúry Outbreak o kampani hovorí: „Spot aj kľúčové vizuály pripravenej kampane ukazujú hlavných ambasádorov v každodennej realite, počujeme ich vnútorné hlasy, ako premýšľajú nad milovanou osobou a v myšlienkach sa snažia nájsť vhodné slová pre vyjadrenie svojich citov. Tie potom postupne formulujú do zamilovaného listu. Konceptom založeným na rôznorodosti autorov chceme inšpirovať čo najviac ďalších (ne)všedných básnikov k milostnému vyznaniu."
„Valentín je spoločne s Vianocami a Veľkou nocou pre čokoládu jedným z troch najúspešnejších predajných období roka pre český a slovenský trh," hovorí manažérka značky Dominika Šimoňaková. „Zároveň je u nás oveľa lepšie prijímaný mladšími ľuďmi, preto využívame hlavne prostredie sociálnych sietí. Pripravujeme ale aj aktiváciu na predajnej ploche, kde za nákup Milka praliniek dostanú zákazníci medailónik v tvare srdiečka. V outdoorovej reklame chceme inšpirovať zákazníkov k napísaniu básne priamo na obal praliniek. Ponechali sme preto autentické milostné vyznania v pôvodných jazykoch a prezentujeme ich v oboch krajinách súčasne," dodáva.