Januárové hodnotenie prinieslo niekoľko naozaj veľmi zaujímavých prác. Najviac vynikla práca od agentúry PS:Digital, ktorá kampaňou Sajfa Mimozemšťan promovala študentské účty. Komunikácia prebiehala najmä na sociálnych sieťach, kde trefne zacielila na cieľovú skupinu. Kampaň získala najvyšší počet bodov v dvoch kategóriách.
Porotcov zaujala aj práca od agentúry TRIAD, ktorá 17. novembra priniesla live prenos na Fcebook a Insta Stories. Historické zábery prepracovala tak, aby boli verejnosti odovzdané akoby realtime. Práca s názvom Nebezpečná brigáda ukázala mladým ľuďom na skutočnom prípade ako byť ostražitý keď idete pracovať do zahraničia. Agentúra Respect APP vyhrala s dvomi prácami. Prvou je Kaufland podporujúci slovenských hokejistov sponzorskými spotmi pri prenose MS hráčov do 20 rokov. A druhou kampaň pre Centrum.sk, ktorý komunikuje emaily pre mladých dospelých.
Kategória: TV spoty
Recepty na úspech
Zadaním od klienta Kaufland bolo odkomunikovať, že potravinový reťazec podporuje slovenských hokejistov sponzorskými spotmi pri prenose MS hráčov do 20 rokov. Agentúra Respect APP prišla s ideou krátkych spotov, v ktorých sa hokejistov pýta na ich recept na úspech. Hráči prezradia receptúru a diváci sa dozvedajú, že všetko čo na prípravu ich receptu na úspech potrebujú nájdu v Kauflande.
Agentúry: 5,25
Zadávatelia: 5,50
Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: Respect APP
Creative director: Mario Poór
Art director: Michal Dvorský
Strategy director: Katarína Adamkovič
Copywrite: Šimon Gál
Account manager: Romana Otočková
Kategória: Print
Tatra Academy- Mimozemšťan Sajfa
Tatra banka si do minuloročnej kampane, v ktorej oslovuje mladých ľudí aby si otvorili študentské účty vybrala influencera Sajfu. Celá kampaň sa niesla s myšlienkou, že Sajfa je mimozemšťan. Tak vznikol aj tento vizuál a celková komunikácia prostredníctvom vizuálov a príspevkov na Facebooku a Instagrame, rôznych druhov online videí a aj bumper ads- 6 sekundových reklám na Youtube. Kampaň výborne vystihla adekvátnu komunikáciu s cieľovou skupinou a stala jednou z najúspešnejších v rámci komunikácie Tatra banky.
Agentúry: 3,50
Zadávatelia: 4,00
Klient: Tatra banka
Agentúra: PS:Digital
Creative director: Peter Šebo
Art director: Michal Hornický
Copywriter: Ida Bírová, Michal Hornický, Peter Šebo
Account manager: Blažena Ambróz Sedrovičová, Katarína Babulicová
Kategória: Banner
Rodičovská kontrola
V kampani od agentúry Respect APP, rodičovský zámok nechráni deti, ale neskúsených rodičov, ktorí by si mohli pomýliť výhodnú kúpu so zjavným nezmyslom. Pozornosť kreatívna agentúru upútala vymysleným Hairflusom a Okofixom. Klientom bol portál Centrum.sk, ktorého cieľom bolo promo emailov pre mladých dospelých. Rádio spot kampane bol ocenený najvyšším počtom bodov a teda získava odmenu od iniciatívy Rádio funguje.
Agentúry: 3,50
Zadávatelia: 3,50
Klient: Centrum.sk
Agentúra: Respect APP
Creative director: Mario Poór
Art director: Michal Dvorský
Strategy director: Katarína Adamkovič
Copywriter: Šimon Gál
Account manager: Romana Otočková
Kategória: Online kampaň
Nebezpečná brigáda
Výbornú prácu vymyslela, zrealizovala a prihlásila do januárového hodnotenia agentúra PS:Digital. Originálnou online kampaňou upozornila mladých ľudí na nástrahy, ktoré so sebou prinášajú cestovania do zahraničia a zdanlivo veľmi výhodné brigády od pofidérnych agentúr. Kampaň bola komunikovaná iba cez Instagram Stories Matúša. Influencera, ktorého na Instagrame sledujú mladí Slováci v desiatkach tisícoch. Agentúra s klientom prostredníctvom Matúša prerozprávala skutočný príbeh chlapca, ktorý sa s nepríjemnou skúsenosťou stretol. Edukovala tak niekoľko tisíc mileniálov.
Agentúry: 6,00
Zadávatelia: 6,25
Klient: BSOS - Brániť sa oplatí Slovensko, Ministerstvo vnútra SR
Agentúra: PS:Digital
Creative director: Peter Šebo
Art director: Michal Hornický, Sim Šebestová
Media strategy: Róbert Szabó
Copywriter: Ida Bírová
Account manager: Tomáš Papranec
Kategória: Online video
Tatra Academy- Bumper Ads
Popularita 6 sekundových reklám je na vzostupe. Príkladom sú aj tieto od Tatra banky, ktorá nimi cielila na mileniálov a vedie ich k otvoreniu študentských účtov. Agentúra PS:Digital výborne využila zacielenie a myšlienku, že Sajfa v krátkych reklamách napodobňuje obľúbených youtuberov, populárnych medzi mladými ľuďmi. Krátke video si získalo popularitu svojím vtipným a efektívnym odpromovaním produktu.
Agentúry: 5,25
Zadávatelia: 5,75
Klient: Tatra banka
Agentúra: PS:Digital
Creative director: Peter Šebo
Art director: Michal Hornický, Kamera: Michal Miklovič
Media strategy: Róbert Szabó
Copywriter: Ida Bírová
Account manager: Blažena Ambróz Sedrovičová, Katarína Babulicová
Kategória: Social
November 89 naživo
TRIAD opäť 17. novembra pripomenul dôležitosť uvedomenia si atmosféry pred rokom 1989. Ľuďom, ktorí tieto časy nezažili sa rozhodli priniesť historické zábery pripomínajúce minulé časy. Získali autentický footage z ktorého vytvorili live prenos na sociálnych sieťach. Urobili to tak, ako keby sa udalosti diali práve v ten deň, realtime. Zrealizovali prvý Facebook livestream a prvé Insta stories z minulosti. Modernou formou odovzdali real-time spracovaný odkaz.
Agentúry: 7,20
Zadávatelia: 7,00
Klient: O2
Agentúra: TRIAD
Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
Strategy director: Martin Woska, Vlado Kurek
Copywriter: Matúš Hliboký, Martin Luther, Vlado Kurek
Account manager: Natália Mikušová
Všetky práce aj s bodovým ohodnotením porotcov si môžete pozrieť na tomto linku.
Šampióna mesiaca, UP a DOWN práce aj s vyjadreniami porotcov si môžete pozrieť vo februárovom printovom vydaní Stratégií.