Tyčinka Kofila je súčasťou portfólia Nestlé sa už druhýkrát predstaví v dizajnovom balení. Limitovaná edícia dočasne nahradí tradičný obal Kofily Originál aj Kofily Latté.
Ikonický žltý obal, ktorý vznikol v roku 1923, patrí k identite čokoládovo-kávovej tyčinky dodnes. Limitovaná edícia ho na tri mesiace pozmení v duchu významných umeleckých smerov 20. storočia – secesie, kubizmu, pop-artu a street artu –, aby zdôraznila spojenie s umením a dizajnom, ktoré vzniklo takmer pred sto rokmi. Všetky štyri varianty budú označené dobre viditeľným poznávacím znakom v podobe červenej maliarskej palety.
Kofila Latté
Kofila Original
„Hlavným účelom limitovanej edície je vniesť kúsok umenia do každodenného života ľudí a nadviazať tak na odkaz maliara Zdenka Rykra. Myšlienka „Vyber si svoj štýl.“ nabáda nielen k výberu preferovaného dizajnu tyčinky, ale tiež má inšpirovať spotrebiteľov, aby sa nebáli byť svoji, pretože taká je aj Kofila,“ vysvetľuje Tereza Dvořáková, manažérka značky Kofila.
Predaj limitovanej edície Kofily bude podporený komunikáciou na Facebooku a v médiách, digitálnymi bannermi a OOH reklamou.