StoryEditor

Tyčinka Kofila má nové obaly. Navrhli ich dizajnéri

09.03.2017, 10:55
Autor:
rmrm
Limitovaná edícia bude mať dva milióny kusov pre český a slovenský trh.

Spoločnosť Nestlé v spolupráci s organizáciou Czechdesign vyhlásili súťaž na nové obaly tyčinky Kofila. V rámci nej vyhlásila štyroch víťazov - českých dizajnérov, ktorí dali novú tvár spomínaným obalom. „Víťazné návrhy sa objavia v počte dva milióny kusov a budú k dispozícii v ČR aj SR. Pôvodne sme chceli uviesť na trh len víťazný návrh, ale kvalita návrhov nás tak prekvapila, že sme vyrobili prvé štyri,“ hovorí Zuzana Spurná, manažérka značky Kofila.

Dizajnéri, podľa jej slov, nadviazali na odkaz Zdenka Rykra, ktorý svoj typicky žltý obal navrhol v roku 1923. Nestlé totiž chcelo ikonickú žltú farbu zachovať aj na nových obaloch. Nové obaly limitovanej edície v sebe nesú ohlasy viacerých umeleckých štýlov minulosti - artdeco či reklamná grafika a ilustrácie 30-tych rokov. Veľký podiel na dizajne obalov majú ručné práce autorov, často vrátane kresby i písma.

Nestké

01 - Modified: 2022-03-19 05:43:26 - Feat.: - Title: Firmy, ktoré zostali v Rusku. Prečo neodídu a akú cenu za to zaplatia? 02 - Modified: 2020-10-23 07:29:49 - Feat.: - Title: Nová kampaň od značky ORION reaguje na častejšie sledovanie televízie 03 - Modified: 2020-07-13 10:58:09 - Feat.: - Title: Veggie značka Garden Gourmet bude dostupnejšia, prichádza aj s komunikačnou kampaňou 04 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou 05 - Modified: 2019-08-07 11:10:35 - Feat.: - Title: Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 22:02