Časopis PRWeek vybral kampaň mobilného operátora O2- Sloboda nie je samozrejmosť na shortlist svojich globálnych cien. Britský magazín udeľuje PRWeek Global Awards každoročne.Tentokrát ide o jediný projekt z oboch krajín, ktorý získal shortlist
Projekt je rozšírením kampane O2 Slovakia z roku 2016 a ďalej pracovala s ideou ďalšieho rozšírenia. Tento rok kampaň pripravili O2 Slovakia spolu s O2 Česká republika, reklamnou agentúrou TRIAD, PR agentúrami Seesame a Fleish manHillard.
Všetci zákazníci, ktorí chceli 17. novembra 2017 navštíviť zahraničnú webovú stránku, boli presmerovaní na špeciálnu microsite, kde sa dozvedeli o význame tohto sviatku pre všetkých. Slovenským aj českým zákazníkom O2, ktorí cestovali 17. novembra do zahraničia, prišla upozorňujúca SMS správa, že svojvoľne prekračujú štátnu hranicu, čo by bolo v minulom režime považované za trestný čin. Špeciálna SMS správa prišla tiež zákazníkom, ktorí sa 17. novembra pohybovali v okolí miest, kde sa odohrávali kľúčové udalosti Nežnej revolúcie.
Na Facebook stránkach O2 SK a O2 CZ prebiehal livestream z roku Ꞌ89, a tak mohli mladí ľudia vidieť, aké to bolo 17. novembra 1989. „Som presvedčený, že už dávno neplatí, že firma je len poskytovateľom služby alebo produktu, ale má byť pre zákazníkov aj značkou s názorom a svoj názor ďalej sprostredkovávať. Preto popri produktových kampaniach máme čoraz viac potrebu pripomenúť nahlas aj naše hodnoty,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.
Slávnostné vyhlásenie sa bude konať 15. mája 2018 v Londýne.