Na Hodnoteniach Stratégií za mesiac február porotcovia vybrali tie najlepšie práce v jednotlivých kategóriách. V kategórii Social dokonca dve z troch prvých priečok patria jednej agentúre. TRIAD minulý mesiac prihlásil selfpromo s názvom 10-dňová agentúra a case study, ako sa popasovali so zadaním klienta Pernod Ricard Slovensko. A agentúra Socialists dostala od automobilky Škoda za úlohu pripraviť pútavú imidžovú aktiváciu v prostredí sociálnych médií.
ABSOLUT SLOVAK ART
Na tretej priečke sa umiestnila spomínaná agentúra TRIAD s prácou Absolut Slovak Art, ktorou vymysleli iný, zaujímavý social media content pre medzinárodnú značku. Oslovili 12 výtvarných umelcov - od streetvrajterov a grafikov až po medzinárodne známe osobnosti. Každý z nich pretvoril 5 fliaš na unikátnu umeleckú sériu a potom vytvorili online galériu. Predstavili tak slovenskú výtvarnú scénu mladým, ktorí zabudli na klasické galérie.
Agentúry: 4,00
Zadávatelia: 4,75
Klient: Pernod Ricard Slovensko
Agentúra: TRIAD
Creative director: Martin Woska, Vlado Kurek
Art director: Kristína Karabinošová
Strategy director: Martin Woska
Copywrite: Kristína Karabinošová
Account manager: Zuzana Bosmanová, Petra Papajová
10-dňovka REALITY SHOW
Aj druhé miesto patrí TRIADu. Tentokrát s jej 10- dňovou agentúrou LIVE. Rozhodli sa oživiť projekt „10-dňovky“, zatraktívniť ho a ukázať potenciálnym uchádzačom, ako funguje. Počas celého kreatívneho procesu 10-dňovky stážistov nakrúcali a pýtali sa na pocity a názory ich mentorov. Potom z toho vytvorili 10-dňovú reklamnú „reality show“.
Agentúry: 4,00
Zadávatelia: 5,50
Klient: Selfpromo
Agentúra: TRIAD
Creative director: Peter Baslík, Vlado Kurek, Martin Woska
Art director: Katarína Chudá
Strategy director: Martin Woska
Copywrite: Frederika Kovalčíková
Account manager: Frederika Kovalčíková
KAMPAŇ PRE NEVODIČOV
Najviac hodnotiacich zaujala Kampaň pre nevodičov od Socialists. Agentúra využila Instagram, ktorý umožnil väčšiu šíriteľnosť a hlavne jednoduché a okamžité používanie a nahradila tak webstránku. Vďaka kampani sa klientovi s agentúrou podarilo priniesť na cesty nielen zábavu v podobe Hier do auta, ale aj väčšiu bezpečnosť všetkým neposedným posádkam, ktoré niekedy nevedia obsedieť a rozptyľujú vodičovu pozornosť.
Agentúry: 5,75
Zadávatelia: 6,00
Klient: ŠKODA Auto Slovensko
Agentúra: Socialists
Art director: Matej Mihályi, Maté Macsicza
Copywriter: Martin Kukoľ, Kristína Labajová
Account manager: Martin Kukoľ