Novú kampaň pre J&T Banku pripravil rešpektovaný slovenský autor Ašot Haas. Reklamný spot sa doslova točí okolo unikátneho umeleckého diela, ktorého konkrétnu podobu je možné vidieť len z jednej perspektívy. Unikátosť diela spočíva v tom, že len z jedného miesta je vidieť, že guličky ukazujú symbol 2%.
„Už pri natáčaní televízneho spotu na Kolibe sme si uvedomili, že umelecké dielo - perceptuálna kocka so symbolom 2% - je naozaj mimoriadne impozantná. Silný dojem zanecháva predovšetkým vtedy, keď máte možnosť výsledný obraz objavovať naživo. To sa musíte okolo kocky prejsť, aby ste potom, z jedného konkrétneho miesta uvideli symbol 2%”, povedal Martin Marko, riaditeľ agentúry MW Promotion. Symbol 2% vyjadruje hlavný benefit produktovej kampane J&T Banky na termínovaný vklad s najlepším úrokom na trhu vo výške 2% p.a.
Agentúra sa po dohode s klientom, J&T Bankou, rozhodla sprístupniť dielo širokej verejnosti. Každý, kto má záujem, ho môže od minulého týždňa vidieť v obchodnom centre Eurovea. Na najvrchnejšom poschodí sa každý môže popri diele prejsť a postupne objaviť tajomstvo perceptuálneho obrazu. Pozrite si video, na ktorom je zachytená celonočná inštalácia diela v priestoroch obchodného centra.