„Čauko nealko,vitaj Zlatý Bažant 0,0“
Heineken predstavil kampaň pre nové pivo Zlatý Bažant 0,0. Reklamný spot rozpráva príbeh o Gyulovi z Hurbanova, ktorý miluje autá, no má svoje zásady. Napríklad nepiť nič, čo obsahuje čo i len kvapku alkoholu. Preto v Hurbanovskom pivovare vyrobili Zlatý Bažant 0,0 – odstránili alkohol a priniesli novú chuť.
Rozhlasový spot spúšťa Heineken počas veľkonočných sviatkov, pretože v týchto dňoch zaznamenávame zvýšený pohyb áut po Slovensku, a preto problematika alkoholu za volantom je aktuálnejšia viac ako kedykoľvek predtým.
Novinka z Hurbanova, Zlatý Bažant 0,0%, bude dostupná na pultoch predajní v pollitrovej plechovke aj pollitrovej vratnej fľaši, rovnako aj v prevádzkach ako čapované pivo.
Vizitka kampane
Creative Director: Štefan Andrejco
Copywriter: Šimon Ondruš
Art Director: Jozef Kyselica, Štefan Andrejco
Account Manager: Anastasyia Kazmiruk
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Jan Švejkar
Kamera: Dušan Husár