THIS IS LOCCO premenilo všetky tri shortlisty na ceny. Najväčší úspech zaznamenala kampaň HEINEKEN SLOVENSKO Legendárne slovenské osvieženie.
Z Bruselu si odváža zlato a bronz v kategóriách Best of Europe: Food & Beverage, Best of Europe: Seasonal/Current Events.
THIS IS LOCCO okrem toho získali ďalší bronz s kampaňou Nezomri pr Dr. Max v kategórii Best of Europe: Influencer Marketing.
Ak si chcete osviežiť koncept Legendárne slovenské osvieženie, dávame do pozornosti tieto články na webe Stratégií. Agentúra THIS IS LOCCO aj Heineken vysvetľujú, ako kampaň s Petrom Saganom vznikala a čo im priniesla. Aj úspech na EURO EFFIE potvrdzuje, že nostalgie sa v marketingu netreba báť.
Gratulujeme k skvelému úspechu pre agentúru aj celú slovenskú reklamu. Európske ceny za efektivitu vyzdvihujú nápady, ktoré fungujú. Zároveň majú ambíciu podporovať dialóg o faktoroch, ktoré poháňajú efektivitu marketingu.
Na súťaži EFFIE EUROPE 2025 si slovenské reklamné agentúry vybojovali ešte dva shortlisty:
- Istropolitana Ogilvy: Menštruačné šaty, Tesco
Kategória: Best of Europe: Media Strategy & Idea
- Triad: Majsterky Európy po ťažkom boji, Novartis Slovakia
Kategória: Positive Change: Social Good - Brands
Všetkým oceneným agentúram gratulujeme aj k cenným bodom do súťaže Agentúra roka 2025.

