„Mesto je džungľa a s novou aplikáciou Hopin máš v nej dopravu pod palcom. Namiesto stromov ju zdobia paneláky, namiesto zvierat sa v nej hemžia ľudia - mestská džungľa. Jej obyvateľom je Homo Urbanicus – človek mestský.“ Toto je nosná idea novej lifestylovej kampane spoločnosti Hopin.
Spoločnosť novou kampaňou posporuje vynovenú aplikáciu a nové služby – Hopin Limo a MHD, ktoré majú ľuďom v meste zjednodušiť život. Za kreatívnym konceptom stojí Hopin v spolupráci s Mediatechna.
Pod kampaň sa podpísal režisér Jozef Pálenik. O scenár sa postaral Samo Marec, slovenský bloger a publicista. Hudbu zložil Matej Starkov, zakladateľ a gitarista zo skupiny Para.
Hlavnú úlohu v kampani si zahrali Bibiána Baltovičová a Adam Bardy, partneri, ktorí v reklame stvárnili milenecký pár. Ona je modelka a on získal titul najkrajšieho Slováka ako 20-ročný v mužskej verzii slovenskej Miss – Mister Manhunt 2014.
Lokalizácia kampane: primárne cielená na Bratislavu. Kampaň bude nasadená v OOH - citylighty, printoch a digitále.