Hopin novú komunikačnú stratégiu nastavil s PR agentúrou Radda, ktorá bude po novom zastrešovať všetky jeho PR aktivity.
„Agentúra nás presvedčila svojím inovatívnym a sviežim prístupom ku komunikácii. Robí veci inak a netradične, čo je nám blízke. Zhoduje sa to s našou firemnou filozofiou a plánmi do budúcnosti,“ hovorí Martin Baran, konateľ spoločnosti Hopin.
„Zaparkovanie jednej z najprogresívnejších slovenských technologických spoločností do našej komunikačnej starostlivosti vnímame mimoriadne pozitívne z profesionálneho aj ľudského hľadiska a som presvedčený, že nás čaká veselá jazda s množstvom prekvapivých momentov,“ dodáva Daniel Gajdoš, account director Radda.
Hopin okrem iného pripravuje rozšírenie služieb, ktoré budú, podľa slov Branislava Zajačeka, marketingového riaditeľa Hopinu, spolu s taxi komplexne riešiť dopravu v meste. Preto aj potreba všeobecnejšieho názvu a vypustenie slova Taxi. Nový názov bude sprevádzať nová vizuálna identita od gafického štúdia Studio Echt.
Hopin pôsobí na slovenskom trhu od roku 2012.