Aby bola eventová agentúra úspešná, musí byť flexibilná a vcítiť sa do potrieb klienta, hovoria Peter Princ a Michal Hollán z agentúry Monarch, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac než štvrťstoročie.
- Koľko eventov ročne realizujete?
Michal Hollán: Ak rátame aj menšie projekty, dostaneme sa cez stovku.
- Ako sa zmenili eventy za posledné roky?
Michal Hollán: Podstata eventu je stále rovnaká a asi aj vždy bude.
- Aká je?
Michal Hollán: Aby sa ľudia stretli. Virtuálny priestor nenahradí osobný kontakt. Samozrejme, aj eventy podliehajú módnym technologickým trendom, už to nie sú len jednoduché stretnutia v štýle black & white alebo retro párty, ale sú plnohodnotným komunikačným nástrojom.
Peter Princ: Doba sa z môjho pohľadu až tak veľmi nezmenila. Celé eventy sú o kreatíve a emócii, ktorú treba vzbudiť v ľuďoch. A nad tým všetkým je odkaz klienta, ktorý chce prostredníctvom tejto emócie odovzdať posolstvo svojim klientom.
- Kde hľadáte stále nové nápady?
Michal Hollán: Všade. Je to ťažké, ale treba mať oči otvorené. Sledovať, čo majú ľudia v súčasnosti radi, a z toho im vymyslieť nejaký zážitok alebo bežné veci využiť v inom kontexte, iným spôsobom. Za tie dlhé roky sme sa naučili, ako veci fungujú a čo vie zapôsobiť. V tom sme celkom silní :-).
Peter Princ: Sledujeme trendy aj umenie, teraz sme dostali do divadla nový cirkus a spojili ho s operou (Ples v opere, pozn. red.). Určite to bolo nové a ambiciózne a vďaka klientovi sme si to mohli dovoliť.
- To chce aj určitý budget od klienta, ktorý asi nie je samozrejmosťou pri každom evente.
Peter Princ: Áno, na Plese v opere je potrebný určitý budget. Ale ples sa robí najťažšie, lebo má p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.