StoryEditor

Tempo rastu reklamných výdavkov je najvyššie od roku 2009

21.05.2018, 12:58
Autor:
(red)(red)
Pozrite si výsledky výdavkov do offline komunikácie za rok 2017.

KANTAR MEDIA monitoruje vývoj reklamy v médiách za rok 2017. Celkové výdavky do offline komunikácie ako sú: televízia, kino, rádio, outdoor, noviny a časopisy, vzrástli na úroveň 1,6 mld Eur. V porovnaní s rokom 2016 je to nárast o 18,4%. Všetky výdavky sú monitorované v cenníkových cenách. Tempo rastu výdavkov je najvyššie od roku 2009, teda za posledných osem rokov. V rámci výdavkov do reklamy v roku 2017 v porovnaní s predchádzajúcim rokom je podiel televízie ako mediatypu jednoznačný (78,6%).

KANTAR MEDIA

Pri medziročnom porovnaní výdavkov je nárast výdavkov do TV reklamy vyšší oproti minulému roku o 24%. Vďaka slovenským kino premiéram (Čiara, Všetko alebo nič, Únos a mnohé iné) narástla aj kino reklama. Oproti vlaňajšku o 20%. Mierny nárast zaznamenali výdavky do rádio reklamy (5,4%). Outdoor a noviny si medziročne o čosi polepšili, minimálny pokles výdavkov zaznamenali investície do reklamy v časopisoch (pokles o 0,34%).

KANTAR MEDIA

Čas strávený odvysielaním slovenských reklám a sponzorských odkazov v televíziách v roku 2017 vzrástol o neuveriteľných 22% (čo je o 1 744hodín viac) v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Zatiaľčo hodnota reklamy v rádiách sa medziročne takmer nezmenila. Printová inzercia zaznamenala mierny nárast reklamy o 1%.

KANTAR MEDIA

01 - Modified: 2021-04-22 08:18:21 - Feat.: - Title: Influenceri na sociálnych sieťach. Nový nástroj umožňuje značkám sledovať ich komunikáciu 02 - Modified: 2021-02-22 06:28:21 - Feat.: - Title: Kantar vyhral tender na meranie sledovanosti televízií. Doplní ho meranie onlinu, prípadne aj rádií a reklamy 03 - Modified: 2019-05-15 09:13:12 - Feat.: - Title: Pri monitoringu reklamy pracujeme s gross cenami. Na reálne ceny nemáme dosah 04 - Modified: 2019-05-14 07:44:09 - Feat.: - Title: Toto sú najčastejšie vysielané reklamy v médiách za rok 2018 05 - Modified: 2019-03-21 11:53:06 - Feat.: - Title: Výdavky na reklamu medziročne rástli o 36 %
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 18:35