TRIAD pripravil tento rok pre Velkopopovický Kozel komunikáciu zameranú na jedenástku. Žijeme v tradičnej pivnej krajine, v ktorej stupňovitosť piva hrá významnú úlohu pri výbere. Preto chcel Kozel pokračovať so svojou úspešnou správou „O stupeň bohatšia chuť“ a hľadal k nej jednoduchý a silný vizuál. Taký, ktorý bude jednoznačne jedenástkový a zároveň bude blízky kozlovému svetu poctivej roboty a remeselnej zručnosti.
„Keď sme hľadali silný vizuálny signál, uvedomil som si, že písmeno L a číslo 1 sú si veľmi podobné. Odtiaľ bolo k výsledku už veľmi blízko“, hovorí autor nápadu Matúš Hliboký, copywriter TRIADu.
Samotný artwork vyrezal do dreveného masívu šikovný majster Peter Bauman a vizuál odfotila Táňa Hojčová s produkciou Matahari. Kampaň tvorí vizuál v offtrade, outdoor, TV tag-on a online média.
„Sme radi, že v spolupráci s agentúrou Triad sme pripravili vizuál, ktorý cez jednoduchú slovnú hračku poukazuje na fakt, že značka Velkopopovický Kozel a jedenástkové pivo jednoducho patria k sebe, a že Kozel 11 % je právom lídrom v tejto kategórii na Slovensku“, zhodnotil spoluprácu Jozef Taliga, brand manager Velkopopovickeho Kozla pre Slovensko.
Vizitka:
Kreatívny riaditeľ: Martin Woska, Vlado Kurek
Copywriter: Matúš Hliboký
Artdirector: Adam Majko, Csilla Polák
Social média manager: Michal Zborovjan
Account manager: Iva Kolevová
Fotograf a Beerstyling: Táňa Hojčová
Produkcia: Matahari