StoryEditor

Poštová banka má letnú kampaň. Fantomasa v nej nenájdete

12.07.2018, 13:00
Autor:
rmrm
Tridsať účinkujúcich v rôznom veku sa v TV spote vyšantilo na letný hit Žijeme len raz. Pozrite si ho v predpremiére.

Radosť zo života v každom veku je témou novej kampane Poštovej banky, ktorá komunikuje Užitočný účet, ktorý zarába. A necieli len na mladých, ale aj na tých, ktorí sa cítia mladí.

„Naša konkurencia zvýhodňuje účty mladých. Ale my sme sa rozhodli zvýhodniť bez rozdielu tých, ktorí sa cítia mladí a ponúknuť im atraktívne benefity. Tie komunikujeme v uvoľnenej letnej atmosfére plnej pozitívnych emócii,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing v Poštovej banke.

Myšlienka kampane sa bude niesť všetkými mediálnymi nosičmi a zapojení budú aj influenceri. „Kampaň vznikala úplne novým spôsobom a použili sme nový mediálny nosič a to skladbu. Najskôr bola nanovo prespievaná celá pieseň a natočil sa celý nový klip. Následne sme z týchto materiálov pripravili nový reklamný spot,“ dodáva Silvia Wenderlová. Tridsať účinkujúcich viacerých vekových kategórií sa vyšantilo na jeden z najúspešnejších slovenských letných hitov Žijeme len raz.

Ako dodáva Silvia Wenderlová, v klipe účinkujú ľudia s emotívnymi osudmi, ako napr. pani, ktorá bola 18 rokov nevidiaca a po úspešnej operácii začala pred tromi rokmi opäť vidieť. Zaujímavý je príbeh 67-ročného bývalého vysokoškolského učiteľa, ktorý bol niekoľko rokov na vozíku a teraz skákal do vody ako mladík. Mladý je aj duchom a neváha si nájsť nové priateľstvá aj cez zoznamku...

Spot sa natáčal v šiestich lokalitách rôznymi technológiami, ako sú kamera ARRI Alexa, gopro či mobily. Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett začína 16. júla 2018.

A prečo je kampaň bez Fantomasa? „Fantomas mal veľmi dobrý ohlas a ľudia si ho obľúbili. Cez leto sme však chceli využiť potenciál dovolenkovej pohody, a preto sme sa rozhodli pre tento formát. Snažíme sa stále prekvapovať a prinášať niečo nečakané a nové,“ povedala Silvia Wenderlová.

Vizitka kampane:
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková, Marek Duška
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Digital account: Matej Kucek, Kristína Juráková
Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (JOJ Production)
Réžia: Paulína Mačáková
DOP: Martin Chlpík
Hudba: Vrabec
Sound Design: Vlado Bajnoci

01 - Modified: 2017-06-01 08:54:31 - Feat.: 0 - Title: Na trh prichádza nový online hráč. Banka 365 02 - Modified: 2017-09-18 16:07:55 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka má novú kampaň. Stavila na scény z kultových filmov 03 - Modified: 2017-09-25 19:56:50 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka má nový koncept pobočiek. Aj s detským ihriskom 04 - Modified: 2018-03-16 07:16:31 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka natočila seriál pre deti. Uvedie ho TV Rik 05 - Modified: 2018-03-29 08:58:17 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka má v reklame novú tvár. Opäť z filmu 06 - Modified: 2018-05-17 13:16:39 - Feat.: 0 - Title: Veľké odhalenie: Vieme, kto sa skrýva pod maskou Fantomasa 07 - Modified: 2018-07-06 19:17:03 - Feat.: 0 - Title: Case study: Ako Poštovku ovládol Fantomas
01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-03-02 07:37:58 - Feat.: - Title: Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú 05 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 21:54