VÚB banka aktuálne podporuje svoj Mobil Banking. Samotnú kampaň približuje Slavo Danko z Istropolitana Ogilvy: „Našou úlohou je presvedčiť o výhodách mobile bankingu a o jeho pozitívnom vplyve na život klientov. Doteraz im totiž stačil funkčný internet banking, na ktorý si vždy vyhradili čas za počítačom, vykonali nahromadené finančné úkony a dovidenia o pár dní. Nemali potrebu prejsť o „level vyššie“, nevnímali žiadne rozdiely, ktoré by im mohol Mobile banking poskytnúť a všeobecne, prišlo im to ako zbytočný krok.“
Agentúra preto v kampani predstavuje mobil banking nie ako chladnú technológiu, ale ako súčasť moderného životného štýlu. Hlavné posolstvo kampane znie Nielen žiť, ale aj zažiť.
„V jednoduchom a odľahčenom tv spote ukazujeme mobil banking ako nástroj, ktorým možno urobiť radosť sebe, alebo svojim blízkym. Instantne,“ dodáva Slavo Danko.
„Užívateľom VÚB Mobil Bankngu sme sa snažili priniesť exkluzívny obsah, ktorý by im naozaj mohol zlepšiť život. Pre tento koncept sme teda pripravili sériu videí - lekcie majstrov s osobnosťami, ktoré sú v daných odboroch považovaní za slovenskú špičku: fitness – Maroš Molnár, Hudba/gitara – Tomáš Sloboda, člen skupiny LePayaco a Sounds Like This a gastro – šéfkuchár Martin Korbelič," povedal Juraj Rusnák account manager This is Locco.
Obsah videí je nakomponovaný tak, aby okrem amatérov či profíkov oslovil aj úplných začiatočníkov, ktorí sa cez základy zobrazené v prvých videách môžu dosťať k náročnejším lekciám.
„S každou osobnosťou sme natočili 3 videá. Prvé je prístupné pre širokú verejnosť. Ďalšie dve exkluzívne pre užívateľov VÚB Mobil Bankingu, ktorí obdržali heslo na odomknutie. Jednotlivé lekcie osobností sprístupňujeme užívateľom postupne počas celého leta," dodáva Juraj Rusnák.
Vizitka kampane
Názov: Nielen žiť, ale aj zažiť
Agentúry: Istropolitana Ogilvy, This is Locco
Mediamix: TVC, OOH, CTL, Online, Social Media
Timing: 02.07. - 31.08.2018
Creative director: Istropolitana Peter Darovec, This is Locco Juraj Kováč
Strategy director: Istropolitana - Veronika Romsauerová, This is Locco - Juraj kováč
Strategic planner: Istropolitana - Veronika Romsauerová
Art director: Istropolitana - Peter Hrevuš, This is Locco - Adrián Méry
Copywriter: Istropolitana - Braňo Bezák, This is Locco - Juraj Kováč, Tomáš Kučírek, Daniel Vachuna
Social media brand manager: This is Locco - Veronika Augustová
Client servis director: Istropolitana - Slavo Danko, This is Locco - Juraj Rusnák
Account manager: Istropolitana - Petra Lukáčová, Peter Kleinedler, This is Locco - Juraj Rusnák
PR agentúra House of Comms zrealizovala PR kampaň na historicky prvé hlasovanie, kde mali užívatelia VÚB Mobil Banking možnosť vybrať si z troch nových funkcionalít mobilnej aplikácie VÚB. „Koncept umožnenia priameho ovplyvnenia ako bude vyzerať aplikácia VÚB Mobil Banking, sme navrhli klientovi na podporu otvorenosti a prozákazníckeho prístupu. Teší nás rozhodnutie banky využívať možnosť priameho hlasovania pravidelne, pred každou aktualizáciou aplikácie. Mobil Banking banka vylepšuje niekoľkokrát do roka," povedal CEO agentúry House of Comms René Parák.
Pribudlo tiež 7 násobne viac emailových podnetov k aplikácii, čo znamenáväčší záujem zo strany užívateľov o VÚB Mobil Banking. Víťaznou funkciou sa stal Výber mobilom z bankomatu.
Vizitka PR kampane
Názov: Crowdsourcing PR kampaň - Zvoľte si novú funkcionalitu aplikácie VÚB Mobil Banking
Timing: 18.6 - 2.7. 2018
Agentúra: House of Comms
Mediamix: Online advertoriály, Social Media, SMS, banner aplikácia VÚB Mobil banking, Internet banking
Client servis director: René Parák
Account manager: Jana Morháčová, Janka Markušová