archív
StoryEditor

Pokles energie vyrieši GymBeam. Značka otvára rok novou kampaňou

03.01.2022, 12:00
Autor:
redred
Pozrite si výsledok prvej spolupráce agentúry TRIAD a značky GymBeam.

Natáčanie sa uskutočnilo ešte v polovici decembra. Celý štáb bol na troch lokáciach od soboty dopoludnia, posledný záber, sprevádzaný záverečným potleskom, padol pár minút po druhej hodine v noci, vlastne už v nedeľu.

Základom kreatívnej stratégie bolo nájsť a pomenovať prvky, ktoré budú symbolizovať posolstvo značky: Dobrá energia pre každý šport. "Ten sme objavili vo výraznom paprsku energie, v lúči. Koniec koncov, veď „Beam“ má značka priamo v názve," vysvetľuje prístup k vzniku kreatívy Vladimír Kurek Chief Creative Officer TRIAD Bratislava. "Následne sme hľadali princíp, v ktorom vieme spojiť viacero odlišných športov do príbehu, v ktorom náhly pokles energie vyrieši značka GymBeam." 

TRIAD tento prípad našiel spolu s produkciou Playground13 a režisérom Pepe Erenbergerom, pričom novému spotu dali moderný, dynamický look.



Kampaň "Beam" pre GymBeam prebieha od začiatku januára v 5 krajinách (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko). Jej súčasťou je televízny spot, dlhšie online video a vizuál. 

Vizitka kampane:

Klient: GymBeam
Brand Marketing Manager: Juraj Kruželák
CMO: Mária Cicmanová
Head of Video: Marián Greššák

Agentúra: TRIAD 
Chief Creative&Strategy Officer: Martin Woska 
Creative Director: Vlado Kurek 
Account Manager: Katarína Puškarová
Copywriter: Matúš Hliboký, Adam Baška, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík 
Artdirector: Peter Baslík, Tomáš Pospíchal 
Fotograf: Tomáš Pospíchal 

Produkcia: Playgorund13 
Executive Producer: Kristína Kijacová 
Director: Pepe Erenberger 
Hudba: Oliver Fillner
Strih: Marek Kráľovský
Vfx: Tomáš Ožvold
Color grading: Lucia Kovaľová

E-shop s výživovými doplnkami pre športovcov predstavil svoju prvú televíznu kampaň s názvom Dobrá energia pre každý šport, pred rokom. Pod kreatívu sa podpísala agentúra Somebody&Somebody (Dedoles) a v spote sa  okrem kulturistu objavil cyklista, plavkyňa, tenistka, crossfiťák, jogínka aj hokejista. Vstupom do televízneho priestoru značka chcela osloviť nových zákazníkov a širšie publikum ako ponúka online. Zároveň značka chcela ukázať, že nie je len pre kulturistov, ale je silným brandom so širokou ponukou aj pre všetkých aktívnych ľudí, nech už robia akýkoľvek šport.

 

 

01 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2024-01-02 09:12:18 - Feat.: - Title: Maru Mitlíková: Padnúť dole je ľahké, teraz sa musíme vrátiť na vysoké priečky 04 - Modified: 2023-11-29 08:35:36 - Feat.: - Title: Nejde o život. Reklama je jeden veľký kolotoč, ktorý si užívam 05 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 03:25