Podľa bodového hodnotenia porotcov júlového Hodnotenia sa na prvom mieste v kategórii Online video umiestnila Zaraguza s kampaňou pre Orange. Nasťa Kuzminová v online pozývala blízkych, aby využívali služby mobilného operátora, ktorého je tvárou.
Rovnaký súčet bodov dosiahli tri práce. Wiktor Leo Burnett si pre Poštovú banku v online prostredí pripravil karaoke verziu letného hitu. Seniori plní života prespievali Egov hit "Žijeme len raz" a nakrútili videoklip.
Agentúra Elite Solutions s videom, v ktorom Martin Šmahel prezradil, ako zbaliť akúkoľvek ženu. V skutočnosti však išlo o šikovné tipy, ako sa zbaliť na dovolenku, ku ktorým agentúra tematicky napojila nové letné zľavy.
Paradajky a uhorky nám vo videu prezradili, aké majú pracovné prostredie a komunikujú tak, že v Kauflande je kvalitná lokálna zelenina, o ktorú je dobre postarané. O kreatívu sa postarali v Respect APP.
Mark BBDO nasadil v najnovšej kampani pre 4ku tri onlinové videá. Pozrite si dátovú hliadku v rôznych podobách.