StoryEditor

Vinea priniesla limitovanú edíciu nápoja. V spote sa objaví vášnivý hrnčiar

04.10.2018, 07:00
Autor:
pzpz
Kampaň pripravil TRIAD.

Novinka nadväzuje na minuloročnú limitovanú edíciu Modrý Portugal. Tento rok vznikla exkluzívna edícia vďaka odrode Tramín červený z južného Slovenska, a rovnako ako minulý rok sa predstavenie novej chuti spája s tradičným remeslom, tentokrát s hrnčiarstvom a keramikou.

„Pre Vineu prebieha najkrajšie obdobie roka, kedy vinohrady odovzdávajú šťavnaté plody v podobe hrozna, vďaka ktorým je Vinea stále najobľúbenejšou lokálnou limonádou. V tomto svete hrozna je ukrytá naša vášeň a posadnutosť bohatou rozmanitosťou chutí, ktoré v sebe skrývajú jednotlivé odrody. Tento svet sa snažíme priblížiť aj spotrebiteľom, a preto každoročne uvádzame limitovanú edíciu, vyrábanú výhradne z jednej odrody pozbieranej na južnom Slovensku“ hovorí Ľubica Mieresová, Brand manager značky Vinea.

Odroda Tramín červený, z ktorej bola novinka vyrobená, sa vyznačuje bohatou, plnou chuťou hrozna s ovocnými tónmi zrelých marhúľ, medu a korenín. Bobule tejto zaujímavej odrody majú červenú farbu, ale jej šťava je svetlá a vytvára sa z nej biele víno.  Práve táto zmena farby inšpirovala tvorcov k spojeniu s keramikou, kde z červenkastej hliny po vypálení často vznikajú výrobky svetlejšej farby.

Nakrúcanie online spotu prebiehalo v priestoroch Múzea slovenskej keramickej plastiky v Modre. V tomto inšpiratívnom prostredí sa odohráva príbeh, ktorý nás zavedie do predstáv a spomienok hrnčiara.  V dynamických prestrihoch vidíme ako sa jeho zážitky plné vášne prenášajú do jeho tvorivej práce a zanechávajú v nej trvalú stopu.

Kampaň má okrem online spotu aj BTL presah v predajniach. Spojenie odrody s tradičným remeslom taktiež žije na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Creative Director: Peter Baslík
Art Director: Tomáš Bánik, Tomáš Pospíchal
Copywriter: Roman Hríbik
Strategist: Ján Papač
Account Manager: Stanislava Fabšíková
Social Media Manager: Katarína Šebová, Petra Mlynárová

01 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 02 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 03 - Modified: 2025-07-10 07:49:06 - Feat.: - Title: Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne „Mám ťa rád“ 04 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 05 - Modified: 2025-04-29 07:05:56 - Feat.: - Title: Skvelá správa pre Triad a slovenskú reklamu. Creative Fast Aid má bronz zo súťaže WARC
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 09:47