Novinka nadväzuje na minuloročnú limitovanú edíciu Modrý Portugal. Tento rok vznikla exkluzívna edícia vďaka odrode Tramín červený z južného Slovenska, a rovnako ako minulý rok sa predstavenie novej chuti spája s tradičným remeslom, tentokrát s hrnčiarstvom a keramikou.
„Pre Vineu prebieha najkrajšie obdobie roka, kedy vinohrady odovzdávajú šťavnaté plody v podobe hrozna, vďaka ktorým je Vinea stále najobľúbenejšou lokálnou limonádou. V tomto svete hrozna je ukrytá naša vášeň a posadnutosť bohatou rozmanitosťou chutí, ktoré v sebe skrývajú jednotlivé odrody. Tento svet sa snažíme priblížiť aj spotrebiteľom, a preto každoročne uvádzame limitovanú edíciu, vyrábanú výhradne z jednej odrody pozbieranej na južnom Slovensku“ hovorí Ľubica Mieresová, Brand manager značky Vinea.
Odroda Tramín červený, z ktorej bola novinka vyrobená, sa vyznačuje bohatou, plnou chuťou hrozna s ovocnými tónmi zrelých marhúľ, medu a korenín. Bobule tejto zaujímavej odrody majú červenú farbu, ale jej šťava je svetlá a vytvára sa z nej biele víno. Práve táto zmena farby inšpirovala tvorcov k spojeniu s keramikou, kde z červenkastej hliny po vypálení často vznikajú výrobky svetlejšej farby.
Nakrúcanie online spotu prebiehalo v priestoroch Múzea slovenskej keramickej plastiky v Modre. V tomto inšpiratívnom prostredí sa odohráva príbeh, ktorý nás zavedie do predstáv a spomienok hrnčiara. V dynamických prestrihoch vidíme ako sa jeho zážitky plné vášne prenášajú do jeho tvorivej práce a zanechávajú v nej trvalú stopu.
Kampaň má okrem online spotu aj BTL presah v predajniach. Spojenie odrody s tradičným remeslom taktiež žije na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Creative Director: Peter Baslík
Art Director: Tomáš Bánik, Tomáš Pospíchal
Copywriter: Roman Hríbik
Strategist: Ján Papač
Account Manager: Stanislava Fabšíková
Social Media Manager: Katarína Šebová, Petra Mlynárová