Účtovníci sú zvláštna skupina ľudí, ktorá hovorí jazykom, ktorému ostatní ľudia väčšinou nerozumejú. Dokonca ani tí, ktorí tušia, čo sa skrýva za kvadratickými nerovnicami, či najdôležitejšími pojmami matematickej analýzy - integrálom a deriváciami.
Vymyslieť kampaň pre tento pomerne fádny segment sa podujala reklamná agentúra Autentik. Pre účtovnícku firmu spúšťa sériu videí so situáciami, s ktorými sa stretáva každý podnikateľ.
"Účtovníci sú tak trochu kasta so špecifickým správaním a my sme sa aj výberom hlavnej hrdinky spotov rozhodli tento fakt hyperbolizovať. Spoty majú jednoduchú schému, sú postavené na subjektívnej kamere, výraznom herectve a jednoduchej pointe smerovanej k brandu. Pri účtovníckej firme je úsmev možno prekvapivá emócia, ale práve spojenie pomerne nudného segmentu s humorom podľa nás bude fungovať."" hovorí Šimon Škoviera z agentúry Autentik.
V spotoch stvárňuje svojráznu účtovníčku so špecifickým slovníkom aj správaním ku klientom herečka Daniela Gudabová, známa najmä zo seriálu Horná Dolná. Kampaň bude prebiehať predovšetkým na YouTube a sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Šimon Škoviera
Art Director: Peter Sekelský, Tomáš Krajčík
Produkcia: DeePro
Kamera: Matej Jančár
Reklamnú agentúru Autentik založili kreatívci, ktorých mená nie sú v slovenskej reklame a marketingu neznáme. Kreatívnym a strategickým lídrom je Šimon Škoviera, ktorého dopĺňajú social media špecialista Adam Tkáčik a art director Tomáš Krajčík.
Z kampaní, ktoré realizovali, zarezonovala na verejnosti najmä billboardová kampaň pre slovenského výrobcu sedačiek. Kampaň pozostávala z troch kreatív, ktoré boli nasadené len v Bratislave a len na troch billboardoch. Na chytenie virality to však úplne postačovalo.